Hop til indhold
Stavox

[Solved] Reglerne omkring CDM og Copbait


F1axo

Recommended Posts

Hejsa.

 

Jeg kommer med dette forslag, fordi jeg mener det relevant relevant.

Og mange har tænkt over disse 2 regler.

 

Reglerne som jeg vil skrive om er "CDM" og "Copbait".

 

CDM:

Lige nu, er det jo sådan at der på en måde ikke er en direkte regel omkring CDM.

Det jeg specifikt hentyder til, er at man ikke må bruge sin bil som et våben.

Det gør det bare irriterende, både for staffs, men generelt også for spillerne.

Staffs skal bruge tiden på at finde ud af om det var CDM eller om det var "selvforsvar. Om personen brugte det som et våben.

 

COPBAIT:

Som det er lige nu, er der ik noget som hedder COPBAIT.

Copbait var en god regel før. For der kunne man ikke bare lave KOS og så bruge nødopkald, fordi man ville have politiet efter sig.

Copbait ville også være bedre, hvis det kom tilbage. Pga. man som borger ikke bare kan kører ind i betjente, eller sige "FUCK POLITIET".

Selvfølgelig kunne jeg godt se hvorfor i fjernet COPBAIT. For at prøve noget nyt på serveren.

Men tror bare ik det er det som fungerer på serveren. For det irriterer mest bare folk.

 

Alt i alt. Mener jeg at de 2 regler, skal være ligesom før.

Pga. de problemer, der kan opstå ved at de ikke er her.

 

- Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, F1axo skrev:

Staffs skal bruge tiden på at finde ud af om det var CDM eller om det var "selvforsvar. Om personen brugte det som et våben.

Jeg ser ikke dette som et særligt stort problem. Hvis de fjerner "bil som forsvar" reglen, så kommer der jo bare flere RDM cases, med folk som der er blevet skudt med et våben.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du gerne vil stoppe copbait, så skal du bare ignorere alle de personer, som nu engang copbaiter. Hvis de har en KOS base op, så lad vær med at gå warrant dem. Hvis de kører rundt og siger "fuck politiet", så lad vær med at eftersætte dem.

CDM reglen er i og for sig fin nok. Jeg synes selv, at den er irriterende til tider, men det gav et nyt pust til rp'en, imo.

Som jeg har pointeret på mange af disse forslag, så tror jeg ikke, at du skal regne med, at CDM eller copbait reglen kommer tilbage lige foreløbelig, men jeg kan selvfølgelig ikke udelukke noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, shu hasam skrev:

Jeg ser ikke dette som et særligt stort problem. Hvis de fjerner "bil som forsvar" reglen, så kommer der jo bare flere RDM cases, med folk som der er blevet skudt med et våben.

Så er der kun en ting Staffs skal tænke på, og ikke flere situationer som kan ske. Hvis du kan følge mig i det.

3 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Hvis du gerne vil stoppe copbait, så skal du bare ignorere alle de personer, som nu engang copbaiter. Hvis de har en KOS base op, så lad vær med at gå warrant dem. Hvis de kører rundt og siger "fuck politiet", så lad vær med at eftersætte dem.

CDM reglen er i og for sig fin nok. Jeg synes selv, at den er irriterende til tider, men det gav et nyt pust til rp'en imo

Kunne man ikke lige så godt ADD copbait regelen igen. Hvis man skal gå rundt og ignorere folk som copbaiter?

 

Cdm reglen gør det bare mere irriterende for folk, og ødelægge meget af sin rp, ved at folk kan bruge sin bil som et våben. Pga. Det er for nemt at dræbe folk med sin bil

 

Selvfølgelig bare min mening

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, shu hasam skrev:

Fint, så lad os da også gøre det forbudt at skyde, raide, bygge, og alt andet som der kan skabe cases.

Det var slet ik det jeg sagde. Jeg sagde at det skaber flere problemer end løsninger.

Det gør det jo ik sjovere at lave RP, hvis bare man kan bruge sin bil som et våben.

Der er ingen udfordring over det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.