Hop til indhold
Stavox

[Solved] Custom Skins til Stavox.


Pablo Escobar

Recommended Posts

Whaddup plebs?

 

Jeg tænker på at hvis jeg fik lov til at lave custom skins til biler, dvs med ens navn på og custom skin... Du ved... Ligesom på striben for jer der kender det. Fede custom biler, og det passer ind til Stavox da serveren er jo custom ikke? :D

 

f.eks: maxresdefault.jpg

Så den som havde købt skinnet ville havde sit navn et eller andet sted. Self kan der også stå Stavox på bilen så den er lidt mere speciel.

 

Så hvis vi kunne gøre det sådan at hvis man betalte lidt skillinger til stavox kunne man få en custom skin til sin bil. 

Jeg kan designe skinnet hvis det er da jeg har en grafisk baggrund. 

Hvad synes i @DyNATO @Pwedmy

På den måde vil Stavox kunne tjenne lidt penge på det, og samtidigt kan jeres spillere nyde spillet endnu mere. Det passer ind til "custom"! ;)

 

Hvad synes i andre?

 

;)

Uodver det skins til gangs osv... Som f.eks The Unkown ganget.... Så kunne de havde et mørkt skin med uhyggelige øjne eller hvad ved jeg.

Link til kommentar
Del på andre sites

DyNATO: "I kan forresten selv afprøve de skins i laver på jeres bil nu.

Skriv: testskin gyazolink i console.

F.eks: testskin gyazo.com/9e4abd6e1fbc4ee2a4331188820c78aa

I mens du kigger på din bil. Kun gyazo links er understøttet, og du kan kun selv se skinnet.

Dette er en midlertidig feature indtil i kan uploade skins via vores website så alle kan se dem, og er en god måde er perfekte jeres skins så de er klar :) "

Der står mere inde på posten

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutes ago, AlexanderDKA said:

DyNATO: "I kan forresten selv afprøve de skins i laver på jeres bil nu.

Skriv: testskin gyazolink i console.

F.eks: testskin gyazo.com/9e4abd6e1fbc4ee2a4331188820c78aa

I mens du kigger på din bil. Kun gyazo links er understøttet, og du kan kun selv se skinnet.

Dette er en midlertidig feature indtil i kan uploade skins via vores website så alle kan se dem, og er en god måde er perfekte jeres skins så de er klar :) "

Der står mere inde på posten

Hvad med templates til andre biler?

1 hour ago, ☣ -Alfamikkel- ☣ said:

Mega fed ideB|

Men hvad tænker du prisen skal være for et skin???

 

Mvh Mikkel/Alfamikkel

 

 

 

 

Ser ud til den xx-03-2016 sagde jimboe at der vil komme en upload modul så alle kan ses dine skins. Men ser ud til at han ikke ligefrem arbejder på det? @DyNATO

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.