Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage vedr. carban


Tobu1211

Recommended Posts

Dit ingame navn: Tobu1211 MS89

Staff ingame navn: Mute

Dit SteamID: STEAM_0:1:18217586

Staff SteamID: STEAM_0:0:69902174

Forklar situationen: Under eftersættelse (Job Politi) Er vi flere betjente som jagter den her vanvidsbilist gennem byen. Vi får til sidst spæret ham inde hvilket resulterer i at jeg ved et uheld under opbremsning rammer og dræber Kennet DSD CLeder (STEAM_0:1:170909688) Af en eller anden grund kalder han admin, hvorefter Mute ankommer og giver CarBan. Jeg prøver igen at forklare at det var et uheld under eftersættelse (prøver at forklare det 2-3 gange) men han lytter ikke. Carban værsgod. Jeg må påpege jeres regelsæt herunder da jeg ikke er sikker på Mute er helt indforstet med dette:

1.15: Bilen er et transportmiddel, ikke et våben. Det er tilladt at køre rundt i den. Kører du en spiller ned med vilje resulterer det i carban. Dette gælder også, hvis du bruger den som våben. Det eneste tilfælde hvor det kan blive retfærdiggjort, er hvis en person går ud foran dig, og du ingen mulighed har for at undvige.

 

Jeg vil også påpege følgende regel:

1.16: Unødvendige beskeder og kald på staff kan give jail, kick og ban. Vi er ikke dine babysittere. Find ud af ting selv hvis det er muligt.

 

Vil mene Kennet´s kald på admin i denne sag hører herunder.
Jeg har selv flere gange oplevet at blive "dræbt" i "tjeneste" og som civil ved uheld men kalder altså ikke admin for det.


Yderligere siger Mute direkte til mig at han er ligeglad om jeg går videre med det da jeg er hamrende utilfreds med dette.
Det skal også nævnes for retfærdighedens skyld at jeg blev meget vred og tabte besindelsen lidt.

Sådan er jeg bare, har et voldsomt temperament, så undskyld på forhånd til dem jeg måtte have talt lidt grimt til. Men jeg syntes fandme det er for dårligt at en admin flyver in og giver insta CB for den her.

 

Bevis: Det kan sikkert findes i jeres logs.
Skete D.28-07

ca. mellem kl. 16:45-17:05

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu sagde jeg Dynato men mener jo ikke bogstaveligt talt at jeg kontakter ham.. Mener at jeg ligger det op på forum. Min fejl, jeg formulerede mig forkert.

 

Når det så er sagt, mener jeg altså det er et kæmpe svigt, at en admin giver den udmelding..

 

Det jeg er mest rystet over er at jeg modtager et instant Cb for den hændelse!??

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg prøver lige Én gang til.....

Jeg bremser.

Bilen kan (desværre) ikke stoppe på 0.01 sekund og rammer derfor ved et uheld en anden betjent.

 

Pablo, Jeg er udemærket godt klar over at Dynato og Jimboe er den samme. Læs teksen, så havde du fundet ud af det.
Forresten er det sagen fuldstændigt uvedkommende.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Tobu1211 said:

Jeg prøver lige Én gang til.....

Jeg bremser.

Bilen kan (desværre) ikke stoppe på 0.01 sekund og rammer derfor ved et uheld en anden betjent.

 

Pablo, Jeg er udemærket godt klar over at Dynato og Jimboe er den samme. Læs teksen, så havde du fundet ud af det.
Forresten er det sagen fuldstændigt uvedkommende.

Siden de siger at du kørte ind på fortovet.... Så er det din fejl. Mig og mute har nu testet det i flere biler, i maks hastighed hvor vi enda har bremset så har vi aldrig kørt ind på fortovet. Som du har. Vi tænker derfor at du overhovedet ikke bremsede ned og tog chancen. Derfor er dette din fejl at du dræbte en uskylding civil. Jeg tænker du er moden nok og da jeg regner med at din carban er ovre så burde du tage din straf og lade det ligge. 

 

Og som sagt har mig og Mute tested din uheld. Og vi har ikke været uheldig ligesom dig. Derfor tænker jeg at dette er urelevant og det som Mute gjorde er det rigtige. 

Om du vil tage den videre er helt oppe til dig, men hvad jeg mener så tror jeg næppe du får noget ud af dette.

 

V.h Pablo

Stavox's Gud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen det er da flot at i to lige kan komme til den konklusion og "bevise" at det ikke kan lade sig gøre! Er sku ret imponeret.
Er nød til at spørge.. Har du nogensinde deltaget i en biljagt som politi? Det foregår altid 100% indenfor vejene uden skrammer eller andet.

 

Men så vil jeg da gerne se det materiale i har fremskaffet?

 

I mine øjne er de tale om en ting her.
Admins som dækker over hinanden og misbruger deres "beføjelser"
Synd og skam for en ellers fantastisk server og community.

Link til kommentar
Del på andre sites

Godt så. Lad os få lukket sagen.

 

" Har du nogensinde deltaget i en biljagt som politi? Det foregår altid 100% indenfor vejene uden skrammer eller andet. "

 

Ja flere gange. Men jeg har en fungerende bremse og derfor har jeg ikke dræbt nogen. Du har dog til gængeld dræbt en på fortovet, som jo tydelig viser at du enten ikke kan finde ud af at køre, eller du tog chancen og ville dreje men i alt for høj fart. OG!!! Hvis nu det var politiet der kørte ind i dig og du uheldigvis kommer til at dræbe en så ville det stadig være din skyld da det dig der vælger at flygte. 

 

Beviser som video eller billeder har vi ikke. Men vi er 2 staff medlemmer som har snakket om dette i flere timer nu. Du er dog velkommen til at komme med dine beviser som viser at du er uskyldig. Men indtil da er du den skyldige. Jeg er normalt den som tænker ud af boksen og har derfor altid prøvet at finde en løsning på denne sag. Men da alle vores konklusioner peger på dig som den skyldige så behøver vi ikke beviser. Vi har logs som er nok til at se at du havde dræbt en. Og vi kan også se HVOR din bil stod da du dræbte den person. Og derfor fik du den carban, følger du med? Din bil stod på fortovet da du dræbte personnen. Derfor tager vi det som uagtsom kørsel og derfor kan vi ikke lade dig køre bil. Derfor tog Mute fat i dig og gav car ban.

 

Jeg kan se at du prøver meget på alt være "uskyldig" men, alt peger simpelthen på dig.

 

Årsagen til at jeg er en del af denne tråd er fordi at jeg syntes at der ikke er noget der passer helt her. Din car ban var på 20 min. Den er udløber for flere timer siden, og fordi at DIN bil stod på fortovet, og at dit navn stod i logs at du havde dræbt en og ikke mindst at du også flygtede fra politiet så er det hele din skyld og derfor synes jeg det ikke at det hører til under staff klage... Som sagt alt hvad Mute gjorde og sagde var det rigtige. 

 

Og at sige " Synd og skam for en ellers fantastisk server og community. " Hjælper ikke. Vi bruger flere timer om dagen på serveren bare for at alt går smooth. Og så kommer du her og klager fordi du fik en carban SOM du havde fortjent. Vi er enige om at du valgte at flygte ikke? Alle skader er på din side, og dvs at drabet OGSÅ var på din side. Det kommer direkte på straffeattesten. Og tag de 20min carban som om du har taget kørekort igen. Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor dette skal køre videre når vi jo er kommet frem til at det var din skyld. 20 Minutter fik du, og du har holdt denne tråd åben i ca 15-20 timer, måske mere.

 

Jeg vil også lige påpege "

Jeg prøver lige Én gang til.....

Jeg bremser.

Bilen kan (desværre) ikke stoppe på 0.01 sekund og rammer derfor ved et uheld en anden betjent.

"

Så du indrømmer at det var din fejl? Du siger tydeligvis at du rammer en. Ligesom i virkeligheden. Der ville du ikke flygte hvis politiet ville have dig ind til siden (Eller jeg formoder du er moden nok til at gøre det rette). Det er jo en DarkRP server du spiller på, RP står for Roleplay og det betyder at du skal leve dig ind i din rolle. Så teoretisk set så er det DIG som PERSON som valgte at FLYGTE og ved et "uheld" DRÆBTE en betjent. Det er nok til et par års fængsel i Danmark. Og der ville de heller ikke holde dit kørekort væk i 20 minutter men meget længere. Så vær glad for din blide straf.

 

Nu har jeg gjordt mit arbejde ved at forklare dig hvorfor du fik carban, hvorfor det er din skyld og ikke mindst at du spiller på ROLEPLAY server.

Hvad sýnes du om dette @Pwedmy ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg indrømmer at jeg ramte og dræbte en kollega, Det har jeg aldrig modsagt. Jeg spillede selv som politi og flygtede derfor ikke fra politiet men var med til at eftersætte.

Jeg har svært ved at lade den ligge, så at sige, da jeg syntes det er helt hen i skoven at jeg får carban, trods jeg tager kontakt til den dræbte og undskylder uheldet.
Jeg ser gentagne gange (uheldigvis har jeg ikke fået det optaget) at spillere på serveren dræber folk med vilje når de f.eks. køre på landevejen rundt om mappet. Her kan der ikke gøres noget ved det da bilen står på vejen når i checker pos, og derfor fortsætter de med det.

Sidst jeg fik en i admin case sagde han ordret "Admin jeg skrider, gider ikke høre på ham der" hvorefter sagen var afsluttet.

Under alle omstændigheder syntes jeg staff her gør et fremragende arbejde, på nær nogle enkelte og ved godt der til tider er rivende travlt.
Luk dette topic, hvis i syntes.

 

Out

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.