Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til reglerne


MrGuy

Recommended Posts

Hey

 

Har sku oplevet nogle gange nu at folk bygger nogle ligegyldtige ting som ingen kommer til at have gavn af. Som fx. Det her billeder som viser at Torben Trist som har bygget noget som kun har 1 ingang og 1 udgang som er det samme sted. Han sætter også ligegyldige pros i spawn som fx. en Tank og et pool bord WTF, han har et kontor kan han ikke bare bygge det der oppe

 

Mit forslag ville være at der skal være en regl som siger man "Man ikke må bygge på Spawn's Grund & udenfor spawn (Gerne E2 til salg af licens og Lottery)" Der er ingen grund til at bygge så meget uden en grund!

 

cef4502cb0962774805ac3f283db6076.jpg

 

// MyGuy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spurgte Dynn for nogle dage siden og det er ikke tilladt at bygge lort i spawn som ikke gavner til RP'en.

Du må fx. ikke bygge det der lort (tænker jeg), eller nogen former for forhændringer.

Men du må gerne bygge noget som ikke giver en lyst til at dø af at kigge på.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg synes altså det er hyggeligt, at der bliver bygget i spawn, dog ikke i det omfang som du beskriver.

Mit bud på reglen kunne være "Byggerier i spawn må ikke forstyrre den almene spiller i at passere." 

Ja, han begyndte også at spawne fly, macdonald's skilt og chips allemulige ting som ikke er nødevendigt på nogen forstand. Men ja Syntes sku der skal komme en regl med det 👍

5 timer siden, Mic skrev:

Jeg spurgte Dynn for nogle dage siden og det er ikke tilladt at bygge lort i spawn som ikke gavner til RP'en.

Du må fx. ikke bygge det der lort (tænker jeg), eller nogen former for forhændringer.

Men du må gerne bygge noget som ikke giver en lyst til at dø af at kigge på.

Okay, kaldte bare på staff og fik advide af de forskellige at det måtte han gerne men okay siden du spurgte Dynn så kunne det jo være fedt med en regl så alle vidste det!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.