Hop til indhold
Stavox

Fuuuuuuck


Madsldr

Recommended Posts

23 minutter siden, Expel skrev:

Så er spørgsmålet brugte du faktisk et snydeprogram? 

Jeg tænker ikke, at det ville være god reklame for emat, hvis de udelukkede elever, hvis de ikke havde gjordt noget galt.
Nu har jeg aldrig brugt emat, men jeg regner med, at de er profesionelle, og ved hvad de laver.

Link til kommentar
Lige nu, Matti 🐐 skrev:

Jeg tænker ikke, at det ville være god reklame for emat, hvis de udelukkede elever, hvis de ikke havde gjordt noget galt.
Nu har jeg aldrig brugt emat, men jeg regner med, at de er profesionelle, og ved hvad de laver.

Det skete for mig, da jeg ikke brugte noget program. Der var bare ingen spørgsmål for mig, så klikkede færdig, og blev udelukket

 

Link til kommentar

Jeg har nu selv ingen anelse om hvordan emat.dk virker, men ka' du ikke bare bruge din telefon som 'snydeprogrammet' uden den kan opdage at du bruger et 'snydeprogram'

tbh jeg ved ikke en skid om hvordan emat.dk men det var bare mit bud xD

alle har lov til at rette mig hvis jeg er helt blæst og aner ikke hva jeg snakker om

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.