Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Madsldr


Madsldr

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:190570809

 

Hvorfor skal du unbannes: Grunden til at jeg skal unbannes var at straffen ikke rigtigt var fair da det var et 100% målrettet ban.

Jeg sider oppe på borgmester kontoret sammen med ca. 10 andre der sider og proppusher og spiller skak. 

Der var kunne det lille hul i loftet pga. at alt anden var propblocket af en gut der hedder Noah.

Jeg propsurfede op 2 gange altså en gang ind og en gang ud, da der ikke var andre muligheder.

De andre 10 personer er kommet ind på præcis samme måde og det ville være 100% løgn hvis creaMY ikke har set det da han har siddet og spectated.

Så mit formål er endeligt at mit ban på ingen måder er retfærdigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 24/01/2021 den 1:14 PM , Madsldr skrev:

Grunden til at jeg skal unbannes var at straffen ikke rigtigt var fair da det var et 100% målrettet ban.

Hvorfor er det seriøst, at du ikke kan forstå, at det ikke er noget målrettet ban overhovedet? Du bryder reglerne og det må du tage din straf for.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, creaMY skrev:

Hvorfor er det seriøst, at du ikke kan forstå, at det ikke er noget målrettet ban overhovedet? Du bryder reglerne og det må du tage din straf for.

Nu kommer det store spørgsmål så bare hvem har jeg nogle sinde ødelagt noget for da sådan ca. 7 andre person sad og gjorde det på samme tid som mig så i princippet skulle alle have haft ban ellers skulle jeg intet ban have...

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, Madsldr skrev:

Ca. 7 andre person sad og gjorde det på samme tid som mig så i princippet skulle alle have haft ban ellers skulle jeg intet ban have...

Jeg har ikke set, at de andre skulle have brudt nogle regler, så derfor er du den eneste, som har modtaget ban for det. Hvis du havde noget problem med de andre, så kunne du vel have kaldt case, for du var udmærket klar over, at jeg var online og aktiv på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, creaMY skrev:

Jeg har ikke set, at de andre skulle have brudt nogle regler, så derfor er du den eneste, som har modtaget ban for det. Hvis du havde noget problem med de andre, så kunne du vel have kaldt case, for du var udmærket klar over, at jeg var online og aktiv på serveren.

1: Hvordan skulle jeg kunne nå at kalde case da du lyn hurtigt kommer "Når Madsldr du for lige ban for propfly"

2: Vi alle ved godt at senior admins ikke tager cases + der var med garanti 10 cases plus i stackeren da der var krig lige inden du kom ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.