Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage creaMY


Madsldr

Recommended Posts

Dit ingame navn: Madsldr
 

Staff ingame navn: creaMY
 

Dit SteamID: STEAM_0:0:190570809
 

Staff SteamID: STEAM_0:1:106295230

 

Forklar situationen: Så det der sker er at vi sider ca. 10 personer oppe på borgmester kontoret klokken 02.40 om natten.

Hvor der er en gut ved Ahmed McDonalds der har propblocket halvdelen af borgmester kontoret til hvor der så står 7 person inde på den anden side af hegnet.

Der er kun et lille hul i toppen hvor der er muglighed for at komme ind, så derfor vælger jeg at tage en prop for at propsurfe op og igennem det lille hul sådan jeg kommer ind til de andre.

Der også står og proppusher kan ses i klip længere nede. 

Dette er tydelig forskels behandling da creaMY tydeligvis aldrig har kunne lide mig sjovt at han også skriver i grunden "Toxic over for staff" som aldrig har været relevant.

creaMY sider og spectater mig 24/7 for at få mig bonget for ex-staffsyndrom. Hvilket også ses da han værken vælger at gøre noget ved de andre der står og proppusher eller den store propblock. Dette er på ingen måder acceptabelt at en staff kan side og lege med sine kræfter og misbruge dem sådan.  
Håber i vil gøre noget ved dette og lade vær med at lade ham undslippe igen pga vende fordele.

 

Bevis: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Mads!

 

Jeg sidder sammen med Max0758 og ZeNoxXi på Discord og spiller Leauge of Legends. Her er klokken ved at være 02 om natten. På et tidspunkt kommer Mr. Seebak ned i vores rum på Discord, fordi der på daværende tidspunkt ikke var nogle staff online og en spiller var i færd med at lave Mass CDM. Jeg vælger derfor at gå ind på serveren, for at tage en snak med den givende spiller, som også har modtaget en passende straf for sine handlinger. Vi var lige begyndt på en ny bane i Leauge of Legends, så jeg placerede Garrys Mod på den ene af mine 3 skærme og Leauge of Legends på en anden. Jeg forsøgte at lave den mest optimale løsning, sådan jeg stadig kunne spille Leauge of Legends sammen med de andre og samtidigt være inde på serveren. Kort efter spilleren fik sin straf for CDM, begyndte vi at spille Leauge og Legends igen. Jeg flytter derfor mit fokus væk fra Garrys Mod, men for at holde et øje med Garrys Mod på den anden skærm, valgte jeg at sidde og spectate inde i spawn. Du er tilfældigvis en af de 12 spillere, som rendte rundt inde i spawn og snakker sammen. Hvis du ikke var opmærksom i en kort stund, var jeg flere gange synlig inde i spawn, fordi flere spillere ikke fulgte reglerne længere. Herunder begyndte en spiller at bygge i spawn, som jeg også fik sat en stopper for kort efter.

 

Efterfølgende spillede vi videre i Leauge og Legends, så jeg slukkede musikken på Spotify, for at lytte med på jeres samtale i stedet - Mit spil er i window mode, så jeg har altid lyd på. Jeg har ikke tænkt mig at gå i helt små detaljer angående jeres samtale, for du ved jo udmærket, hvad I snakkede om. Du snakkede ikke ordentligt til de andre. Mere er der vel ikke at sige om det? På et tidspunkt render en del af flokken op på borgmesterkontoret, men da vi var midt i et Leauge of Legende spil, kunne jeg ikke følge med der op i spectate med det samme. Jeg døde efterfølgende i Leauge of Legends, så jeg fik pludselig tid til at kunne spectate derop. Her opdager jeg med det samme, at du flyver rundt på props gentagende gange. Jeg starter derfor en case sammen med dig ovre i det ene hjørne og forklarer dig, hvad det var, du lige havde gjort forkert. Til at starte med sagde du ikke særligt meget, men da jeg nævnte overfor dig, at du ville modtage ban for det, begyndte du at kalde mig Nazi flere gange i casen. Det er også grundlaget for, det blev tilføjet til ban grundlaget.

 

33 minutter siden, Madsldr skrev:

creaMY sider og spectater mig 24/7 for at få mig bonget for ex-staffsyndrom.

Jeg tror de fleste kan skrive under på, at jeg ikke sidder og spectater dig 24/7.

 

34 minutter siden, Madsldr skrev:

Håber i vil gøre noget ved dette og lade vær med at lade ham undslippe igen pga vende fordele.

Hvad mener du med fordele til venner?

 

38 minutter siden, Madsldr skrev:

Dette er tydelig forskels behandling da creaMY tydeligvis aldrig har kunne lide mig

Hvad begrunder du dette ud fra, for jeg har aldrig haft et problem med dig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej creaMY.

 

Jeg er helt med på at da mig og alle de andre i spawn snakkede, snakkede vi ikke orneligt så som "ned på knæ og gør farmand til freds" og lidt andre kommentere til kvinden.

Men når det er sagt er det en smule irrelevant da det ikke står i ban grunden, synes bare det er uretfærdigt at jeg skal modtage 3-4 dages ban pga. at jeg gerne vil ind til de andre Som du også kan se i videoen, Noah som propblockede fik ingen advarsel eller noget. Jeg har tværtimod heller ikke ødelagt noget for nogle da det andre kom ind på præcis samme måde. Jeg menes dog ikke jeg har kaldt dig nazi men skal ikke kunne sige jeg ikke har gjort det da jeg ikke kan huske det.

 

7 minutter siden, creaMY skrev:

Hvad mener du med fordele til venner?

Tænker det siger sig selv ud fra sidste klage der på ingen måder var iorden. 

 

 

8 minutter siden, creaMY skrev:

Hvad begrunder du dette ud fra, for jeg har aldrig haft et problem med dig?

Det tror jeg ikke man skal være særligt dum for at vide, det drejer sig om tilråb fra dig in-game og kommentere over sx discorden.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Madsldr skrev:

Men når det er sagt er det en smule irrelevant da det ikke står i ban grunden

Hvorfor er det irrelevant? Det er vel ikke mere irrelevant end den video, du har vedlagt din seneste kommentar herinde? 

 

7 timer siden, Madsldr skrev:

Jeg menes dog ikke jeg har kaldt dig nazi men skal ikke kunne sige jeg ikke har gjort det da jeg ikke kan huske det

Du kan vel tjekke resten af din video?

 

7 timer siden, Madsldr skrev:

Det tror jeg ikke man skal være særligt dum for at vide, det drejer sig om tilråb fra dig in-game og kommentere over sx discorden.

Jeg har ikke det samme indblik overhovedet, så hvad begrunder du dette udefra? Det er efterhånden også længe siden, vi sidst har snakket sammen over Discord.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, creaMY skrev:

Hvorfor er det irrelevant? Det er vel ikke mere irrelevant end den video, du har vedlagt din seneste kommentar herinde? 

Du spørg selv ind til hvad jeg mente med vende fordele derfor er videoen ikke irrelevant.

 

5 timer siden, creaMY skrev:

Du kan vel tjekke resten af din video?

Har kun video af at du ikke gøre noget ved de andre der propsurfer.

 

5 timer siden, creaMY skrev:

Jeg har ikke det samme indblik overhovedet, så hvad begrunder du dette udefra? Det er efterhånden også længe siden, vi sidst har snakket sammen over Discord.

Kan du slet ikke huske en kommentar som "Hvis du bliver vicerigs er det her seriøst en joke" og alt det du har siddet og skrevet over staff grupen på snapchat.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke noget problem med dig overhovedet, men hvis du virkelig er interessent i beskederne fra Snapchat, kan du se dem her: https://i.imgur.com/zuLsXks.png

 

Jeg skal være helt ærlig med at sige, at jeg ikke ser noget problem med min kommentar om din ansøgning overhovedet. Hvad er der galt med at sige, at man ikke håber du bliver Vicerigspolitichef, når du ikke laver meget andet end at rende rundt og trolle sammen med dine kammerater? 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså beskederne fra snapchat har jeg set men stadig super!

 

3 minutter siden, creaMY skrev:

Jeg skal være helt ærlig med at sige, at jeg ikke ser noget problem med min kommentar om din ansøgning overhovedet. Hvad er der galt med at sige, at man ikke håber du bliver Vicerigspolitichef, når du ikke laver meget andet end at rende rundt og trolle sammen med dine kammerater? 

Det er heller ikke som sådan noget galt i det har bare altid haft en kraftig mistanke om du ikke har kunne lide mig hvilket er helt fair da jeg er ekstremt inkompetent.

 

Nu var det jo som sådan heller ikke emnet, jeg kan bare stadig ikke se nogle grund til at jeg er den eneste der skal straffes da du med 100% garanti også har set de andre komme ind på præcis samme måde. Den propblock Noah havde lavet var heller ikke i orden og det vælger du så ikke at gøre noget ved.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

"Denne sektion skal bruges til, at du skriver herinde for decideret at klage over, at et staff-medlem misbruger eller ikke følger reglerne - generelt ikke at du er blevet jailed eller, at du synes dit ban var for langt. Klagerne er altså ikke beregnet til, at du brokker dig over, at du er blevet straffet for noget som er din egen skyld. Dette er også sektionen, hvis du er blevet uretfærdigt behandlet, det vil sige, at du er blevet svinet til eller, at du eller flere er blevet kicked, banned, muted, osv. uden en god grund."

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.