Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban/straf Req


Banana

Recommended Posts

Dit in-game navn:Bananna 
Spillerens in-game navn:Medusa og Wimblim
Dit SteamID: STEAM_0:0:189044768
Spillerens SteamID: (Wimblim STEAM_0:1:56144700) (Medusa STEAM_0:0:86505829)
Tidspunkt for hændelse:10:05 den 22-01
Hvilke regler er blevet brudt: 10.5 fra begges parter 
Hvad skete der: Landmanden snakke med Medusa som er eftersøgt hvor Medusa så hopper ind i Wimbilms køretøj (de begge mikanikere) Lovligt job som ikke må flygte)
de flygter så indtil de bliver ramt med stop bil ting, hvor de så jeg så arrester Wilblim for at flygte og hjælpe med at en eftersøgt med at flygte på dette tidspunkt flygter Medusa stadig til fods og bliver senere arrestet 
Beviser: https://medal.tv/clips/41994941/d1337tAnGoFd
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

De må ikke deltage i ulovlige handlinger som raids, mugs, carjacks og kidnap.

 

Der står ingen steder i reglerne at de ikke må flygte fra politiet som der står beskrevet i de andre nævnte job.

 

Jeg kan dsv ikke gøre noget her da de pågældende spillere ikke har brudt nogen regl.

 

Hvis du er uenig med at det ikke giver nogen mening, må du lave et forslag omkring det, andet kan jeg ikke gøre da de ikke har gået imod nogen regl

 

Tak for din klage!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.