Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nyt Job - "Mine"arbejder


Xean -.-
 Del

Recommended Posts

Ved godt det overhovedet ikke er det samme, men det lyder lidt som det gamle Pakkeomdeler.
Lyder som noget der kunne være sjovt, og en nem måde at tjene lidt penge på, men det ender nok med at være røv-kedeligt ligesom Pakkeomdeler var før post-systemet.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Guzern skrev:

Ved godt det overhovedet ikke er det samme, men det lyder lidt som det gamle Pakkeomdeler.
Lyder som noget der kunne være sjovt, og en nem måde at tjene lidt penge på, men det ender nok med at være røv-kedeligt ligesom Pakkeomdeler var før post-systemet.

I guess, men det er vel præcist det samme som landmand.

Jeg tænkte det som en afslappende måde at tjene nogle småpenge på. Det er ikke meningen de skal have konstant aktion ligesom politi.

  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 20/01/2021 den 3:46 PM , Mic skrev:

Jeg syntes det kunne være fedt hvis der kom et nyt job som var lidt mere chill, altså du skal bare køre rundt og hukke i ores.

 

Det kunne være fedt hvis der spawner ores rundt omkring på mappet (præcist ligesom sulfur gør), og der så var et nyt job som hed "Miner" eller noget lignende. Hvis job var at køre rundt og hakke dem for at modtage forskellige matrialer (altså som jern og lign.) som de så skal sælge ved en NPC eller noget lignende.

 

LJDvEaI.png

^ Den ore jeg tænker på, måske giver den nogle andre farver til hver sit matriale.

Da jeg startede med at spille gmod startede jeg på downtown på nogle engelske servere. Kan huske jeg fik tiden til at gå med at være "miner" Det handlede om at man hakkede forskellige materialer. Guld, diamant, bronze whatever. Når man så hakkede det færdigt kom der mange små sten af den materiale. Det puttede man så op i en vogn som man hentede ved en shop. Når vognen var fuld gik man hen til "shoppen" som havde en slags laser som smeltede dine materialer også kunne man gå et sted hen og sælge det.

Det ville måske få mig til at spille på Downtown @ZeNoxXi da det legit var det jeg hyggede mig mest med på downtown dengang. Ved ikke om det vil være ligeså hyggeligt. Men taget i betragtning i at lave weed og meth vil det klart være en upgrade

 

 

Det var faktisk også meget sjovere dengang da folk ikke havde e2'er til gunshops og det virkede gennem smartdoors og man direkte skule snakke med gundealers. Tror de fleste ved hvad jeg mener LUL

Redigeret af κjeld
  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.