Hop til indhold
Stavox

Gorilla Gangs skal behandles som alle andre!


Lise Lotte

Recommended Posts

Der må jo være et had mod Gorilla Gang - siden ingen af Liserne må være med i politi styrken😠

Jeg ser det som en trussel og diskriminering - jeg vil derfor gerne bede om at man behandler alle Liserne pænt!

 

Det gælder altså Lise Lotte, Lis Lotte, Lise Lise, og Lotte Lise!

 

Mvh. Lise Lotte - føler sig frustreret😕

 

 

Link til kommentar

Jeg er enig. Personligt mener jeg at medlemmer af Gorilla Gang, Lise Lotte, Lotte Lise, Lise Lise og Lis Lotte, er meget vigtige da de alle er med til at lave noget sjovt rollespil og løfte niveauet. De er super gode som politi da de ikke bare spam-arrester eller giver folk bøder en masse. Det har mange betjente nemlig tendens til, og det er meget frustrerende når man bliver arrested for ikke at holde ind til siden indenfor 0,1 sekund hver gang der kommer en betjent forbi. 
Der er medlemmerne af Gorilla Gang meget gode til at tage dialoger og lave noget sjovt rollespil ud af det. 

Håber at Lise'erne og Lotte'rne bliver inddraget og accepteret noget mere.

Med masser kærlighed: Lotte Lise - føler sig håbefuld 😇

Link til kommentar
2 minutter siden, Marcus skrev:

Sjovt hvordan i bliver ved med at nævne mobning 😂

Jamen Marcus, det er jo fordi du nævnte en meget grim hændelse hvor der var en person der blev mobbet. Det tager vi stor afstand fra, og derfor er det vigtig at vi understreger at vores Gang intet har med det at gøre.
Jeg synes det er synd at du har et behov for at kæde vores Gang sammen med noget vi intet har med at gøre.
Du må have en god dag.

- Lotte Lise

Link til kommentar
10 timer siden, Marcus skrev:

okay, det virker også til jeres gang gør det samme. :))

eller hvorfor hedder i måske gorilla gang, fucking mongol

Vi ved alle sammen, at du tydeligvis hentydede til Nickolai P. Det var også derfor, at jeg venligt bedte dig om at skifte navnet på dit gang, hvorfor skal vi egentlig altid høre på dig græde omkring dit gang, som du tydeligvis savner ubeskrivelig meget.

ses reps

Link til kommentar
3 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Vi ved alle sammen, at du tydeligvis hentydede til Nickolai P. Det var også derfor, at jeg venligt bedte dig om at skifte navnet på dit gang, hvorfor skal vi egentlig altid høre på dig græde omkring dit gang, som du tydeligvis savner ubeskrivelig meget.

ses reps

 

Fordi det var et legendarisk gang. Ville ønske jeg havde haft chancen for at joine dig @Marcus.. #bringbackGorillaLæber

Link til kommentar
3 timer siden, Marcus skrev:

jeg citerer lige legenden af dem alle @Houston
"Han har de vildeste læber til at dyrke oralsex på mænd, så er det sagt. Det tænkte vi alle - ellers var det bare mig."

 

Der er også rygter om en video, hvor handlingen muligvis skulle ske med en hermafrodit :mystery: :mystery:

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.