Hop til indhold
Stavox

Helt alene :C


Middi

Recommended Posts

Vi fik i går en klage, fordi vi ikke havde admins online klokken 6 om morgenen. Jeg kan se at det har været et problem igen i dag.

 

Der vil blive kigget på det og så vil vi se om vi har nogen frivillige der vil stå op klokken 05.45 så de kan spille Garry's Mod der.

 

Det er uacceptabelt at DK's største GMod server ikke har admins online 24/7!

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Metro said:

Vi fik i går en klage, fordi vi ikke havde admins online klokken 6 om morgenen. Jeg kan se at det har været et problem igen i dag.

 

Der vil blive kigget på det og så vil vi se om vi har nogen frivillige der vil stå op klokken 05.45 så de kan spille Garry's Mod der.

 

Det er uacceptabelt at DK's største GMod server ikke har admins online 24/7!

Hej @MetroB|

 

Har desværre også været ude for adskillige gange at folk bryder reglerne når der ikke er admins på, især om morgen.

Når jeg kommer hjem fra ferie skal jeg nok prøve at komme på der omkrig 6  tiden, så jeg kan filme dem der bryder reglerne.

Jeg vil prøve at komme på klokken 6.. Men lover ikke noget:)

 

Mvh Alfamikkel

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Metro said:

Vi fik i går en klage, fordi vi ikke havde admins online klokken 6 om morgenen. Jeg kan se at det har været et problem igen i dag.

 

Der vil blive kigget på det og så vil vi se om vi har nogen frivillige der vil stå op klokken 05.45 så de kan spille Garry's Mod der.

 

Det er uacceptabelt at DK's største GMod server ikke har admins online 24/7!

Nu var det jo ikke klokken 6 om morgenen men klokken 7.30 hvor jeg kom på en halv time senere.

 

Jeg prøver at komme på klokken 6. Men jeg lover intet :P 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.