Hop til indhold
Stavox

[Solved] unban ts


AvisZito

Recommended Posts

Ts navn:DjMculvepjat

Ban Reason: min ven sagde til mig jeg skulle skrive til en admin på ts fordi det ville have fat i mig admin siger så jeg ikke skal skrive mere så skriver jeg tilbage. jamen der er en der skriver på steam at jeg skal komme på ts fordi i ville snakke med mig sorry jeg kan ikke gøre for at han skriver jeg skal poke/skrive til jer. så kan ikke se hvorfor jeg skal have ban for det jeg troede jo de ville have fat i mig da han skrev det heletiden og min ven mgamer også sagde at admins ville snakke med mig

Hvem har banned dig?: You were banned permanently from the server by "Jan" (Tag Det på Forum!)

Hvorfor skal du unbannes?: fordi jeg ikke så nogen grund til det ban da jeg bare ville uddybe hvad jeg mente fordi mine venner skrev til mig heletiden på steam at admins sagde ingame de ville have fat i mig så vil meget gerne unbannes
Til jer admins: nu når i er igang med at læse dette så tjek lige min unban request på gmod serveren http://stavox.com/forums/index.php?/topic/304-unban-request/

Link til kommentar
Del på andre sites

<17:05:57> "DJ McUlvePjat": okay der er en jeg engang spillede med på serveren der heletiden skriver til mig på steam at i vil snakke med mig omkring mit ban
<17:06:31> "Jan": Nej tag det på FORUM FLERE BESKEDER HER RESULTERE I BAN FRA TS
<17:07:14> "DJ McUlvePjat": jamen der er en der skriver på steam at jeg skal komme på ts fordi i ville snakke med mig sorry jeg kan ikke gøre for at han skriver jeg skal poke/skrive til jer
<17:07:29> "Jan": Stop det sagde jeg
<17:08:10> "DJ McUlvePjat": then ban kan ikke gøre for min ven fik at vide af en admin at jeg skulle skrive til en staff

 

 

Jeg sagde du skulle stoppe, dit ban tages på forum ingen andre steder!

 

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.