Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - På Lolly


Antonn

Recommended Posts

Dit in-game navn: Antonn
Spillerens in-game navn: Lolly
Dit SteamID: STEAM_0:1:237135557
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:244727434

Tidspunkt for hændelse: 10:29:00 til ca 10:29:30
Hvilke regler er blevet brudt: RDA og Failrp. Nu også regl 17.20 han kommer ind på pd og våbentjækekr folk uden en grund hvor han giver det grunden " skal lige være sikker".
Hvad skete der: Jeg går ind på PDs pakerings plads for at få fadt på min bil.
 Jeg ser så at lolyl han står og kigger på mig. Jeg går over til ham og tager lige en lille snak med ham,
 hvor han så også snakker til mig, og så siger han at jeg "fårstyre" hans arbejde
Beviser: https://medal.tv/clips/38154403/d1337ewe2xVH https://medal.tv/clips/38154678/d1337oOro4OE
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej med dig. 
Du havde befundet dig meget omkring pd og havde mistanke om at du ville enten carjacke din bil eller pd raide. Jeg ser du går over til din bil og prøver at holde øje med at du ikke carjacker den ud. Jeg står så og fartmåler og har bedt dig gentagne gange om ikke at snakke til mig. Det gør du så og jeg arrester dig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Lolly skrev:

Hej med dig. 
Du havde befundet dig meget omkring pd og havde mistanke om at du ville enten carjacke din bil eller pd raide. Jeg ser du går over til din bil og prøver at holde øje med at du ikke carjacker den ud. Jeg står så og fartmåler og har bedt dig gentagne gange om ikke at snakke til mig. Det gør du så og jeg arrester dig.

 

Hejsa @Lolly som jeg kan se har du jo tydligtvis ikke set det første medal klip hvor jeg prøver at snakke til dig og du så ikke reagere. Og så siger du at du har sagt stop mange gange. Du begynner at kigge på mig imens at jeg er ved min bil, og jeg kommer over til dig og du siger at jeg forstyre dig arbejde når du endeelig begynder at snakke med mig hvor det ikke hanler om noget med at forstyre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Antonn og @Lolly

 

Lolly har ikke gjort noget galt omhandlende din arrest. Han må dog ikke bare våben tjekke jer i fængslet, da i ikke har gjort nogen kriminel handling som fange i fængslet.

 

@Antonn du fik af vide, at du skulle lade vær med at forstyrre ham. Da du fik det af vide, så blev du ved med at snakke med ham. Det er derfor en lovlig arrest, da du fik en advarsel for det.

 

Hvis i har mere at tilføje, så bedes i gøre det inden kl. 21:00.

 

Konklusion

Lolly får en lille straf for det med våbentjekkeriet. Han har dog ikke arresteret dig uden grund.

 

Tak for din klage.

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Philipwn jeg ser hvad du har skrevet og det er meget brugbart hvor det for mig til at tro at du måske lige har overset noget. Fra hvad jeg lige fatter af hvad jeg har set i mit klip kan jeg se at han sage "lad verd med at følge efter mig" så er det er jeg jo går over til min bil og i stedet går over til ham fordi at han står og kigger på mig igennem et vindue.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Antonn

 

Jeg har bevidst ikke beskrevet hele situationen, for at hjælpe med at sætte det i perspektiv for jer. Jeg har blot udpeget de vigtige punkter der afgøre situationen.

 

11 minutter siden, Antonn skrev:

Fra hvad jeg lige fatter af hvad jeg har set i mit klip kan jeg se at han sage "lad verd med at følge efter mig" så er det er jeg jo går over til min bil og i stedet går over til ham fordi at han står og kigger på mig igennem et vindue.

 

Der er ikke noget galt i, at han kigger efter dig gennem vinduet. Jeg snakker om stykker mellem 1:40-2:00 i det første klip. Du forstyrrer ham efter en advarsel, og du bliver arresteret.

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Philipwn skrev:

Hej @Antonn og @Lolly

 

Lolly har ikke gjort noget galt omhandlende din arrest. Han må dog ikke bare våben tjekke jer i fængslet, da i ikke har gjort nogen kriminel handling som fange i fængslet.

 

@Antonn du fik af vide, at du skulle lade vær med at forstyrre ham. Da du fik det af vide, så blev du ved med at snakke med ham. Det er derfor en lovlig arrest, da du fik en advarsel for det.

 

Hvis i har mere at tilføje, så bedes i gøre det inden kl. 21:00.

 

Konklusion

Lolly får en lille straf for det med våbentjekkeriet. Han har dog ikke arresteret dig uden grund.

 

Tak for din klage.

 

Mvh Philipwn

Hej @Philipwn


Det våbentjek var overhovedet ikke uden grund. Der havde været en masse fange flugter på det seneste så jeg ville hvert 5-10 minut gå ind og tjekke alle fangerne for våben hvis de havde glocks, lockpicks eller keypad crackers.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Lolly

 

Du må ikke tage stik prøver af folk udenfor roadblocks (§17.20), bare fordi der har været fangeflugt for nyligt. Jeg er godt klar over, at du ikke har kaldt det stikprøver, men det er hvad det i sidste ende er. Hvis man måtte dette, så kunne man jo bare våbentjekke en person ude på gaden, bare fordi der har været et skyderi for nyligt lige der.

 

Det er meget simpelt: Har du set dem udføre en ulovlig håndtering af våben, uden de har fået en straf for det indenfor 5 minutter? hvis ja, så må man godt våbentjekke dem.

 

Din besked stemmer ikke over med dette. Det virker til, at du har gjort det, fordi du "skal lige være sikker"

 

Du siger også, at du ville derind og tjekke dem mellem hvert 5-10 minut. Så er det jo bare sådan, at du bryder NLR ved at våbentjekke dem for en grund som er sket tidligere, samt det ikke er en ordentlig grund. Du kan ikke huske længere end 5 minutter i RP.

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.