Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] jowls unban request


br max

Recommended Posts

steamid:STEAM_0:1:222727668
hvorfor skal du unbannes: fordi den gang var jeg dum og nu har jeg indset min fejl og vil gerne starte på en frisk jeg ved godt det var så dumt jeg slet ikke fortjener det men jeg vil stadig prøve om i kan tilgive mig fordi jeg savner og være på en ordentlig rp server med friendly danskere og online admins og fordi jeg har lært a mine fejl og alle begår fejl

Link til kommentar
Del på andre sites

Sådan som din unban request er lige nu, synes jeg ikke at du gør dig fortjent til få have unban, da du ikke rigigt har gjort noget ud af den. 

 

Hvis man laver en unban request, og rent faktisk har et ønske om at kunne spille på Stavox igen, så betyder det noget at vi faktisk kan se at der er blevet brugt noget tid på den.

 

Jeg vil holde øje med din unban request i løbet af dagen, og hvis jeg kan se at du har gjort noget mere ud af den, så kan vi kigge på om du skal have unban til den tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.