Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request måske? STEAM_0:0:107774807 - Pablo Poblo


Odinovic

Recommended Posts

Okay. Hør på mig her, jeg står i byen og holder en fredlig protest mod politi vold hvilket jeg har fået lov til af admin Madslr. 

Efter kort tid kommer en betjent hen med tazer fremme og tazer efter mig og mine venner. Jeg, som har startet protesten brugte IKKE vold. Mine venner gjorde, men JEG gjorde ikke?!

 

Politibetjenten som de skød hed Peanut, og han fortæller at han har videooptagelse på episoden (hvilket han ikke vælger at vise til mig). Han fortæller, at han var den der skød først med tazeren efter at mine venner, så de begyndte at skyde igen. Hvorfor fanden får jeg ban for at mine venner skyder en betjent, som tazer efter dem? Jeg lyver ikke i case eller troller. Jeg mener bare, at politivolden på serveren er for meget og jeg vil stoppe det med en fredelig protest.

 

Jeg gjorde ingenting forkert. Jeg fik tilladelse fra de højere magter til at starte en fredelig protest, som poltiet vælger at indblande sig i og begynde at blive aggressive på os. Mine venner skyder igen, jeg bliver skudt i krydsilden og dør på stedet. Efter dette bliver jeg hevet i retten og så bliver der fortalt, at jeg lyver og troller hvilket ikke passer. Jeg gjorde hvad jeg følte hvad var nødvendigt.

 

Du behøver ikke at unbanne mig (eller overhovedet overveje det), bare snak med Peanut og Boobie (STEAM_0:1:67521921) som bannede mig. Tak for forståelsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.