Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-ansøgning - L Da Vinci


Leonardo #StavoxSynker

Recommended Posts

 

Ingame navn:L Da Vinci BB officer
SteamID: STEAM_0:1:67333263
IRL Navn: Simon
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 

Jeg har været mod/admin på en lille Gmod server og ejer en lille minecraft server bare til mig og mine venner.

Jeg har 600 timers spilerfaring i DarkRP/Gmod. Så jeg har ok meget erfaring med det, synes jeg selv

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg synes serveren er god, men der er mange som ødelægger oplevelsen for andre, og det vil jeg gerne hjælpe med at stoppe. Jeg er glad for at hjælpe andre med at løse deres problemer, og har tit hjulpet folk på serveren. Og tit hjulpet mine venner hvis der var nogle problemer. Jeg svarer hurtigt på de fleste spørgsmål

Jeg synes der skal være plads til alle, synes at det skal være sjovt at spille.

Jeg sørger altid for at høre begge parters side i et problem, og føler selv at jeg er meget retfærdig, og ikke favoriserer mine venner.

Jeg er vandt til hårde ord osv

Jeg har læst reglerne flere gange og føler jeg har styr på dem.

 

Jeg synes det er et godt staff-team, som jeg gerne vil være en del af.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja jeg har set på det, men ikke brugt det endnu. Jeg begynder at lære det selv, hvis jeg ikke kommer med på teamet (Just a note)

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

 

Jeg er født og opvokset i Danmark,, skriver og taler flydende dansk.

Taler og skriver engelsk medium/godt. Bruger mest mic, da jeg tror det giver den bedste respons, men skriver også nogle gange.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg er normalt på fra Kl 15:30 til 21:30 om hverdagen, og i weekenden er jeg på fra 08:00 til 22:00.

Siden det er sommer-ferie, så må jeg være længere oppe.

Men jeg skal på ferie  Fra 25. til 31. juli

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

 

Mit navn er Simon. Jeg er 13 år, kommer fra Århus, og jeg spiller med mine venner, men kender de fleste på serveren.

 Jeg spiller mest inde på evocity / Server 1, og bruger teamspeak,Curse og skype

 Jeg er blevet afhængig af gmod/Stavox, selvom jeg kun har spillet inde på stavox lige siden februar

BTW Leonardo fix din steam profil

 

M.v.h. 

Simon

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.