Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Futtehans


Futtehans

Recommended Posts

Ingame navn: Futtehans
SteamID: STEAM_0:0:37926482
IRL fornavn: Christian
Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har været admin på mange forskellige servere en af de Garry's mod server som også var med DarkRP, hvor serveren var et stor succes. Der har jeg været admin på den server 2 gange før, den ene gang var jeg admin på den i ca. 7 måneder, hvor serveren lukkede ned pga mangel af spillere på serveren. Serveren åbnet igen et år efter, hvor jeg gav dem en ny ansøgning og blev ansat som admin igen, mig og de andre admins blev så fyret ca. 4 måneder efter, fordi de gerne ville have et nyt staff team. To måned efter lukkede serveren ned igen, pga. mangel af spillere igen. 

Så jeg vil selv mene at jeg har en stor viden og har lært hvordan jeg skal håndtere admin cases, og hvordan du opfører dig som staff.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?: Grunden til jeg gerne vil være en del af jeres hold, er fordi jeg syntes det lyder meget spændende. Jeg vil rigtig gerne være en del af jeres hold da i hjælper mange folk, med deres problomer når de spiller rp, som laver ex. brud af regler, bliver cdmet eller rdmet m.m. plus som jeg har sagt, har jeg været admin på en anden Garry's mod server, hvor jeg lærte hvordan jeg skal opførte mig som staff. Jeg er meget aktiv på jeres server, jeg runder lige nu de 413 timer, på Stavox, og de 1005+ timer på Garry's mod. Så tror hvis jeg blev staff på jeres server det ville det gå meget godt.


Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Det er nok fordi jeg altid gerne vil hjælpe spiller, med deres problemer som for eksempel nogen der cdmer dem eller ikke lige kan huske en regl så vil jeg altid tage dem så hurtig som muligt. Plus jeg er rigtig god til at være der til tid for eksempel til staffmøde, dog har jeg for det meste altid et stort smil på og snakker ordligt til spiller. Jeg kan også virkelig godt lide at føre en samtale med spiller, have det sjovt med spiller men denne sjovhed er til en vis grad da jeg tager for det meste altid tager mit arbejde seriøst, jeg lærer meget hurtigt nye ting og jeg er god til at høre efter hvad folk/spiller/staffs siger til mig.


Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
- Min sunde fornuft.
- Kan holde mit hoved koldt lidt mere end andre.
- At give min mening til kende.
- Min modenhed.
- Min aktivitet på serveren er ikke så høj for tiden men vil få den op igen.
- En bedre oplevelse med cases.
- Jeg er lærenem.
- Tage en masse af cases
- Tager mit arbejde meget seriøst.
- God til at høre efter hvad spiller siger.
- Positiv energi.
- Godt staffarbejde.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har jo stadig som sagt været admin på en anden Garry's mod server, der lærte jeg også lidt ULX at kende, men de havde et lidt mærkeligt system med logs og alt det der. Jeg kender faktisk også nogle af de normale ULX commands i har på jeres server, da det er meget bemærkende, når man er i admin case eller når en anden staff skriver det i chatten. (fx. !visdeath, !cb, osv). Jeg har også læst lidt op på ULX's hjemmeside med det bare, så jeg er lidt bedre/forberedt end de andre ansøgere. Men tror naturligvis ikke at jeg kender dem alle, jeg er meget lærenem, så hvis der er en jeg ikke kender lære jeg dem nok hurtigt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?: Bruger du ofte din mic?: Jeg kan læse og skrive dansk næsten flydende grunden til dette er fordi jeg er lidt ordblind, men jeg er født og opvokset i Danmark, og hele min familie er dansk. Alle de steder jeg kan bruge min mikrofon bruger jeg den, da det er meget mere effektiv og nemmere end at skrive. Jeg skriver kun hvis laver noget hvor jeg ikke har mulighed for at kunne snakke. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?: Jeg har mulighed for være på alle hverdage fra ca. klokken 15.30-22.00. 

 

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Om weekenden er jeg på om morgen til klokken ca. 13.00 Hvor jeg for det meste sidder og spiller til sent om aften logger ca. ud klokken 23.00-24.00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er en glad frisk dreng, der elsker at spille computerspil, især gmod hvor jeg for det meste spiller på jeres server. Jeg elsker at hjælpe folk, og jeg hjælper dem så meget jeg kan. Jeg filmer også næsten hele tiden mit spil, så hvis jeg kom admin case, ville jeg altid have video på det for at gøre ting meget nemmere da jeg har film på det hele. Jeg vil helst gerne kende alle reglerne, så jeg ikke bryder dem selv. Ellers elsker jeg bare at spille på jeres server og hygge mig.

 

 

 
Tak fordi du tog dig tid til at læse min lille ansøgning.

- Med venlig hilsen Christian.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Joergen skrev:

-REP

Ikke aktiv

Det virker som om du bare er kommet online fordi staff ansøgningerne er åbnet.

 

Tak for dit feedback på min ansøgning.

- Prøver mit bedste for at hele tiden at være på, men for tiden laver jeg nemlig på min bil.

 

 

Men du må ellers forsætte en goddag.

MVH. Christian

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Futtehans skrev:

 

Tak for dit feedback på min ansøgning.

- Prøver mit bedste for at hele tiden at være på, men for tiden laver jeg nemlig på min bil.

 

 

Men du må ellers forsætte en goddag.

MVH. Christian

Jeg har ikke set dig på serveren i ca en måned, jeg kan ikke se grunden til at du skal være staff hvis du ikke spiller på serveren, så er det vel ligegyldigt hvad du laver i din fritid?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.