Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - BAMSE


DanielH

Recommended Posts

Ingame navn: BAMSE
SteamID:  STEAM_0:1:50547410
IRL Navn: Daniel
Alder: 15 år (16 år d.27 sep)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, har været admin på nogen andre GMod servers før, så kender godt de standard commands og har erfaring. Jeg er ikke admin på de servers mere fordi jeg startede i niende klasse, men nu hvor der er sommerferie og jeg er gået ud af skolen har jeg mere tid.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er modnen. Kan både have det sjovt og være seriøs, og kender de standard commands til Dark RP. Jeg er også god til at hjælpe folk. Kan handle hurtig og kan holde til pressede situationer. Jeg vælger aldrig sider i en sag og er altid seriøs i en sag. Jeg spiller også meget GMod og hver gang jeg spiller GMod spiller jeg på Stavox fordi jeg synes ingen kan komme op på jeres niveau af godhed med jeres spillerer og jeres gode plugins.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, har fundet en side hvor jeg sidder og øver mig, sådan jeg kan blive bedre til ULX. Men kan godt lidt af dem.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg kan skrive og snakke dansk flydende, er dansk statsborger, og jeg har en god mic, og bruger den ofte inde i spillet, men kan også komme på TS, hvis det skulle være.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har tid hverdag til at komme på, men selvfølgelig er der nogen dage jeg er mere på end andre. Men ca. 2 timer til 5 timer i hverdagene og i weekenden er jeg selvfølgelig meget mere på serveren.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Nej, ikke rigtig. Men håber jeg kan hjælpe serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.