Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning - Temmie McTemTem


Temmie McTemTem

Recommended Posts

Ingame navn: Temmie McTemTem
SteamID: 76561198041012485
IRL Navn: Christian
Alder: 13
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej, stavox er den jeg gerne vil have skal være min første.
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har set den måde mange forskelige admins gør ting på serveren og håber at være lige så effektiv.
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej det tror jeg ikke jeg har, men vil meget gerne lære.
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg taler engelsk mere ofte end dansk, så er lidt af en sprog spasser nogen gange men ikke alt for tidt.
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Hvis jeg bliver admin kommer jeg meget tit på serveren. Jeg kan spille hele ugen (medmidre jeg skal noget f.eks på ferie.)
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Har spillet Gmod i 1,016 timer så jeg kender godt spillet. Mit spil står meget tit fast på jeres server, men jeg håber at i kan fikse det på en eller anden måde. Jeg vil meget gerne vide vis der er noget i ikke syndes om hved min ansøgning. Tak for at læse min ansøgning, håber i acceptere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.