Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning! Pablo Escobar


Pablo Escobar

Recommended Posts

Ingame navn: 

Pablo Escobar


SteamID: 

STEAM_0:0:80087469


IRL Navn: 

Marcus M


Alder: 

15 (12/09/00)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Yesh! Jeg har været ejer på 2 servere. Især sammen med Mute. Jeg har haft ejet min helt egen server som var helt klar med alle addons osv.. Så har jeg haft min anden server som jeg delte med Mute, den gik meget fin indtil mine eksamer startede. Derefter havde jeg ikke tid og blev nødt til at lukke den ned. Dog har jeg planer om at starte den igen. Men det jeg prøver at sige er at jeg har meget erfaring inde for commands. Dog har i noget som hedder xban, det skal jeg lige læse lidt på. Jeg kender de fleste ULX commands i hovedet. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har jo stor kendskab til staffs pligter. Jeg er rimelig sikker på vi følger samme regler som jeg havde på min server. Dvs ULX er på toppen. Xban kendskab ligger lavt. Meget aktiv. Masser af fritid. Flere timer på gmod. Et par timer på stavox + et par timer på andre servere. 

 

Jeg er ven med mute. Og har set ham være i admin sits så har en smule kendskab til jeres lille admin box i højre hjørne.

 

Jeg har altid været en stille og rolig dreng og det betyder jo at intet virkelig får min stæmme oppe at køre. Jeg snakker med folk stille og roligt, sørger for at finde en løsning om det så kræver at jeg bliver nødt til at kalde på en anden admin. Jeg er villig til at lære fra jer.

 

I kan spørge mute angående mig. Jeg har været venner med ham i flere år, holdt servere åben med ham. Flere hundrede timer på gmod med ham.

 

 

Hvis det løster så kan i tjekke min steam profil ud Klik her!

 

Som jeg siger senere i ansøgningen så håndterer jeg dårligt sindet folk meget stille og roligt. Kommer aldrig op at skændes og lytter gerne til deres mening. Hvad jeg kan forbedre mig på osv.. Ved situationer hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre så kalder jeg self efter forstærkninger. Hvis der ingen er, og ingen beviser er bliver jeg nødt til at ligge sagen til side og bede dem om at tilgive hinanden og kalde på staff hvis der skulle ske noget.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Kender vidst 70-80% af alle ULX commands.

De vigtigste har jeg of course i hovedet.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Dansk Flydende? Ja ;)

Headset = Broken

Får en ny i løbet af et par dage.

Kun lyden f*cker nogle gange. Mic osv virker fint. Og bruger self altid mic. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Da mit arbejde ikke har nogen faste tider kan jeg være på hele tiden. Der er self skole osv, men hvis vi kigger bort fra det så har jeg 7-8 timer til at spille hver dag udover weekenden. Der har jeg hele dagen. Dog skal der siges at skole kommer først og hvis noget står i vejen for at jeg ikke kan komme på... Så kan jeg ikke.

 

Arbejdet skal også have tid. Men det tager kun MAKS 30 min om dagen hvis der er overhovedet nogle som mangler min assistance på arbejdet.

 

Tidsplan: 

 

Skole:

Man = Fri efter kl 14

Tir = Fri efter kl 14

Ons = Fri efter kl 15

Tor = Fri efter kl 14

Fre = Fri efter kl 13

 

Arbejde:

Man = Ingen planer lagt (fri)

Tir = Ingen planer lagt (fri)

Ons = Ingen planer lagt (fri)

Tor = Ingen planer lagt (fri)

Fre = Ingen planer lagt (fri)

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Tja... Jeg arbejder hos HelpMyServerGlobal.com som tillader folk at få hjælp til deres servere. Det betyder jo også at der er krav på vide noget til LUA og ULX for at kunne arbejde der. Jeg har længere tid haft forbindelser med andre server ejere hvor vi har lært hinanden på ting som vi ikke vidste. 

 

Dette er ikke så vigtig men jeg er grafik designer.... Det hjælper dog ikke serveren, men jeg kan da hjælpe folket med lidt grafik. Jeg har set flere på serveren som ejer en youtube kanal. Dem kan jeg hjælpe.

 

Udover det.....? Jeg er Polak, folk kan godt lide at drille mig med det (på en god måde) og det ender altid med et godt smil. (Så begynd bare kom med jeres polak jokes jeg kan godt tåle dem ;) )

 

Hundredvis af timer i programmering. Ikke LUA, men c++ osv.. Om det hjælper? tror jeg næppe. Men syntes det ville være en god ting at vide om mig.

 

Udover det er jeg meget god til engelsk.... (in case at en joiner som ikke snakker dansk.)

 

Jeg bliver ikke sur på folk når de snakker grimt til mig. Jeg ved at det bedste at gøre er at ignorere dem. Hvis folk snakker grimt til mig så muter jeg dem bare igennem gmod. Værse'god! Frihed! :)

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hvis noget ikke passer eller i har spørgsmål er i velkomne til at stille dem. Jeg skal nok svare på alle og tjekker forum hver time (når jeg har mulighed for det)

 

Jeg håber i har en god sommer! ;)

Vh Marcus

(aka Edge, aka Pablo Escobar.)

 

Hej mute! ;)

 

 

qweqweqrrr.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror du forveksler mig med en anden? Jeg er pretty much aldrig i admin cases....? @Dr.Smitzenber CSGORumble.com

Jeg indrømmer dog at hvis jeg kan tale til folk i jail (admin jail) så bliver jeg nysgerrig og spørger ind til hvad der er sket. Men jeg driller dem overhovedet ikke. Og hvis du nogensinde har hørt mig snakke på munden af en anden in-game så skal du lige huske at der nogle gange kan være delay. Så det jeg siger kan du først hører efter 2-3 sekunder. Men som jeg stadig siger så tror jeg du forveksler mig med en anden. Ellers må du give beviser for jeg husker i hvert fald ingenting... :S

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, Pablo Escobar said:

Jeg tror du forveksler mig med en anden? Jeg er pretty much aldrig i admin cases....? @Dr.Smitzenber CSGORumble.com

Jeg indrømmer dog at hvis jeg kan tale til folk i jail (admin jail) så bliver jeg nysgerrig og spørger ind til hvad der er sket. Men jeg driller dem overhovedet ikke. Og hvis du nogensinde har hørt mig snakke på munden af en anden in-game så skal du lige huske at der nogle gange kan være delay. Så det jeg siger kan du først hører efter 2-3 sekunder. Men som jeg stadig siger så tror jeg du forveksler mig med en anden. Ellers må du give beviser for jeg husker i hvert fald ingenting... :S

Jeg har ikke sagt at du driller.

Og jeg behøves ikke beviser for at give min mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutes ago, Dr.Smitzenber CSGORumble.com said:

Jeg har ikke sagt at du driller.

Og jeg behøves ikke beviser for at give min mening.

Nej nej ;) Men tror stadig du forveksler mig med en anden.. :/ 

Just now, Pablo Escobar said:

Nej nej ;) Men tror stadig du forveksler mig med en anden.. :/ 

 

59 minutes ago, Dr.Smitzenber CSGORumble.com said:

Jeg har ikke sagt at du driller.

Og jeg behøves ikke beviser for at give min mening.

Pablo Badekar findes også. Måske er det ham du søger?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.