Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning - Ash Ketchum


ツ✖ºWolfº✖ツ

Recommended Posts

Ingame navn:  Ash Ketchum


SteamID:  STEAM_0:1:78475273


IRL Navn:  Luca Ferrall


Alder:  14, snart 15. 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja på en anden server i Garry's Mod, der var jeg admin, men den lukkede desværre pga. Han ikke havde penge nok til at holde den oppe.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi jeg har god erfaring med GarrysMod.

1. Jeg vil høre hver side af folk, og håndtere det så fair som overhovedet muligt.

2. Jeg spiller på serveren hver dag, og har oplevet nogle admins der ikke har været så fair, så jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste for at være sød og rar mod folk.

3. Jeg vil selvfølgelig give en straf til den/dem der har overtrådt en regel, s fair som muligt. Men samtidig også fortjent straf.

4. Bliver de ved kommer de I jail, kick eller ban.

5. Jeg har set at mange failrp, som at køre folk ned, RDM'e folk og Generelt dem som ikke opføre sig ordenligt. De skal da selfølgelig have en straf medmindre det var et uheld.

6. Der er nogen der ikke helt kan RP, så dem jeg møder hjælper jeg hvor jeg måske (udgiver mig for at være admin) og løser det jeg KAN løse. Fordi så lytter folk mere til mig end hvis jeg bare var en normal spiller.

7. Jeg vil hjælpe alle og respektere folk.  

8. Jeg er ligeglad om det er venner eller ej som er i en case, de skal selvfølgelig også have en straf, hvis de har gjordt noget forkert. 

9. Jeg vil være seriøs, og tage det alvorligt.

10. Jeg har lagt mærke til at når der ikke er staff på, så FailRP'er mange folk. Det er lidt synd at det skal ødelægges fordi der ik' er en admin på.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Noget men vil gerne lærer mere.

!set (name) hp 100

!returned (name)'s weapons

!bring (name)

!jail (name) 180

!goto

!logs

!menu

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg er dansker, og jeg bruger altid min mic, medmindre den er gået i stykker eller sådan noget...

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Jeg kan være meget på i weekenden, specielt når det er sommerferie nu, men ellers kan jeg være på ca. 1-3½ om dagen, hvis ikke mere. I weekenden kan jeg sådan set være på til Klokken 05:00 Hvis det skulle være.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Elsker at spille DarkRP på Garry's Mod. Og det skal ikke være en hemmelighed, nu når jeg ansøger. At jeg nok også har haft nogle dumme situasioner, hvor jeg måske ikke lige har læst alle reglerne. Men nu har jeg læst dem igennem og læser dem et par gange om dagen, så jeg nogenlunde kan dem i hovedet. 

 

Håber dette var nok, og ser fræm til at hjælpe serveren. Hvis den bliver accepteret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.