Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning fra Isac


Isac

Recommended Posts

 

Ingame navn: My Name Is Jeff
SteamID: STEAM_0:0:73125991
IRL Navn: Isac Felix
Alder: 14 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja har haft min egen Garry's Mod server som også var DarkRP, og jeg kan alle ulx. jeg kan finde ud af de ting jeg skal jeg gør ikke mit arbejde halvt men HELT FÆRDIGT.Jeg har også været admin på et stort community (epic fail) Der får man sved på panden der er mange, der er mange der bryder regler osv.- jeg har også af faring med at man skal efter beviser og ikke hvad de siger, jeg vil aldrig tage en beslutning vis jeg var i tvivl. Jeg er også god til at lære af mine fejl, jeg kan godt tage fordi det lære jeg nemlig meget af kritik. Jeg er også lidt af en computer nørd da jeg kan også programmere alt fra pc’er til printere og hjemme sidder osv.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi jeg kan alle Plogs og ULX og kan Warne folk har læst alle reglerne og kenner alle DarkRP regler, og så gør jeg mit arbejde HELT FÆRDIG, og elsker at spille Garry's Mod (Har spillet G'Mod i ca: 1500 timer det står der bare ikke på min Steam profil fordi alle timer på mine spil blev resat) så rimlig godt styr på garry's mod.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har jo haft min egen DarkRP server og jeg kan alle ulx og commands osv. jeg har nemlig tidligere været admin på andre server (Cosmos som nu er lukket) så der lærte jeg dem alle sammen, og jeg kan selvfølgelig også plogs uden ad . ja jeg kan alle commands til Moderator, H admin og S admin f.eks adduser

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg har en god mic. Snakker og skriver flydende Dansk.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Her i sommerferien har jeg cirka tid fra klokken 12:00 til klokken 02:00 (med nogle pauser). I skoledagene kan jeg komme på fra klokken 15:15 til 22:30 (Ca. Med nogle pauser.)

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: At en pause er ca: 20-30 min (ca 3 gange om dagen).

 

 

Hilsen: My Name Is Jeff / Isac Felix.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.