Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Kian Jamz


Mark Stark Ernst

Recommended Posts

(unban request) unban Kian Jamz. MrMikkels nepotisme kommer frem, da jeg bliver rda af en af hans venner.
situationen er af at jeg bliver rda og beder om en admin. Adminen som kommer er MrMikkel, jeg fortæller ham hvad der er sket, MrMIkkel mener jeg har brudt reglerne, men så får MrMikkel endda fat i en video, som viser at jeg IKKE har gjort noget forkert, men mikkel nægter at straffe sin ven.  Han begynder at finde på regler, jeg siger jeg gerne vil se de regler, men han kan ikke finde reglerne for de eksisterer ikke. I stedet for at indrømme sine fejl, begynder Mrmikkel at lyve om hvilke regler jeg har brudt, selvom der er video af hvad jeg har gjort, og han har endda skaffet videoen. Jeg siger til Mrmikkel at det er surrealistisk at han som admin begynder at lyve i en admincase, der siger mikkel så til mig at han vil banne mig, jeg svarer hvis han banner mig vil jeg skrive inde på forum, da det fuldstændigt vanvittigt hvor uretfærdigt det er at banne mig for at udpege hans løgne. det næste jeg ved er at jeg har fået ban

I bund og grund har MrMikkel bannet mig i 7 dage for at påpege hans gemene løgne. hvilket er yderst paradoksalt hvis vi kigger på regel''1.25

''Lyver du i en admin-case, og bliver taget i det, vil du kunne få op til en uges ban for løgnen alene. Det er respektløst og komplet spild af vores tid.''


men nu det altså mig som har fået ban i 7 dage og ikke Mrmikkel, selvom at det er Mrmikkel som er mytomanen her

Her er klippet som MrMikkel har skaffet
https://medal.tv/clips/31480318/YnOGqoG2NgYD

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.