Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Wildshade


☁WildShade☁

Recommended Posts

 

Ingame navn: ☁WildShade☁

SteamID: STEAM_0:0:40695255

IRL Navn: Andreas

Alder: 18

------------

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 

- Ja, jeg har vært Admin må en mindre og lidt større Dansk DarkRP Server, så jeg ved hvordan man skal

reagere i de forskellige situationer. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jamen i skal vælge mig fordi jeg går meget op, i at ting og regler bliver overholdt som de så fint står beskrevet i reglerne på serveren. Så jeg tænker

det er vel ikke så svært.

 

Jeg går meget op i at der bliver spillet, med retfærdighed, hvilket vil sige at jeg ikke holder med nogen til det modsatte er bevist. Hvilket også gælder venner/bekendte.

 

Jeg er altid klar til at hjælpe de spillere der er på serveren når, de har brug for det. Stopper gerne med det jeg er igang med.

 

I alt den tid jeg har spillet Garry's Mod har det stort set vært DarkRP så jeg ved hvordan det fungere.

 

Jeg er meget stille og rolig når det gælder en Admin case, hvilket vil sige ikke noget med at blive sur eller alt mulig andet unødvendigt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

- Ja jeg har brugt ULX en del og jeg har sat mig godt og grundigt ind i hvordan, de foreskellige commands er sat sammen. Der kan som alt andet altid være en eller flere ting der fejler. Men som udgangspunkt skulle det ikke ske.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

 

- Ja jeg er født og opvokset i Danmark. Og derfor ingen problem med det grammatiske eller mundtlige. Ja jeg bruger min mikrofon da det giver den mest realistiske, fornemmelse i et gamemode som RP. Og så er det bare generelt nemmere at ordene de Staff ting som der nu skulle forkomme.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Her i hverdagen er jeg på stort set 24/7. Men i weekenden er det lidt på en anden måde, har nemlig en aften vagt om Fredagen. Men det skulle ikke ændre så meget på hvornår jeg er på. Da jeg er Online i alle hverdage.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

 

Ikke som det ser ud, synes jeg er kommet godt ind på de ting der er blevet spurgt om i de overståene spørgsmål. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.