Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Kjeld


Kjeld

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:74354375

Hvorfor skal du unbannes: Jeg undre mig rigtig meget om hvorfor jeg har fået ban for noget jeg ikke har gjort. Jeg var inde på gmod og leavede igen fordi jeg skulle spille Minecraft bedwars. Hvor lidt efter jeg for afvide at jeg har fået ban. Jeg tænkte ikke så meget over da jeg tænkte at det kun kan være en fejl. Så jeg ventede lidt og jeg har stadig ikke fået unban så det er derfor jeg søger om det nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Kjeld
 

Jeg sidder med 6 andre personer i min Sprinter ved butikkerne og ser lige pludselig en blå rangerover ejet af "dappdk" flyve op i luften, jeg tager fat i dappdk og spørger hvem der havde propadgang. Så nævnte han at Du, Kasper, Jaxu, Mic og en anden person kan jeg ikke huske navnet på havde adgang. Efter som du var den eneste som havde været inde gav det ret god mening at du havde gjort det. SÅ jeg tog beslutningen sammen med @Joergen & @MrMikkel om dit ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fordi jeg har haft propgang betyder det at det var mig? Jeg har ikke set hvad der sket, men jeg tænker at det godt kunne være en staff der var kommet til at hive fat i den, eller noget har smadret en prop ind i bilen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.