Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Jeg ville være Staff :D


Ghostii

Recommended Posts

SteamID: Ghostii
IRL Navn: Frederik Rasmussen
Alder: 16 år  
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jep. jeg har været admin på en engelsk Server Og en Dansk Server
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg ville hjælpe server med at gøre den Happy 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja.det har jeg 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:Ja.Jeg bruger min mic maget og jeg skrive også.
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Jeg kan være på i Weekenden til kl 23:00 Og til Mandag 
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg kan godt lide at hjælpe Folk vis de har problemer

SteamID Ghostii

Link til kommentar
Del på andre sites

On 16/7/2016 at 21:48, Ghostii said:

SteamID: Ghostii
IRL Navn: Frederik Rasmussen
Alder: 16 år  
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jep. jeg har været admin på en engelsk Server Og en Dansk Server
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg ville hjælpe server med at gøre den Happy 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja.det har jeg 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:Ja.Jeg bruger min mic maget og jeg skrive også.
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Jeg kan være på i Weekenden til kl 23:00 Og til Mandag 
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg kan godt lide at hjælpe Folk vis de har problemer

SteamID Ghostii

"

Jeg ville være Staff :D" Forhelvet Ghostii xD
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.