Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Faxis Mod Ansøgning


Faxis

Recommended Posts

Ingame navn: Faxis
SteamID: STEAM_0:1:64290535
IRL Navn: Noah
Alder: 13 næsten 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har i lang tid været mod på zypress

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg tar begge sider af sagen lige meget om den ene er min ven holder mig altid neutral er

altid rolig i admin case og vil altid hjælpe vis folk får brug for det også har jeg meget erfaring og kender reglerne ud og ind

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg får som sagt har jeg været mod på zypress

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: bruger altid mic og kan tale dansk flydende

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: hele tiden i weekerderne også fra cirka 3 til 9 om hverdagen

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg er lære nem moden bliver svært ophiset

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.