Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request


Erull

Recommended Posts

SteamID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198126824060/

 

Hvorfor skal du unbannes: får noget tid siden fik jeg ban for stavox for.(Mic spam + Earrape + har fået ban for det tidliger + kan ikke server regler) og jeg er mega ked af det over mine handlinger, og at jeg havde en dårlig dag og fortryder at det så gik ud over jer som der var inde på serveren. Og jeg sad så i flere timer og kunne ik rigtige forstå at jeg fik ban fordi det var den eneste server som jeg faktisk spillede på. Og så dagen efter kom det faktisk op for mig at jeg virkelig havde lavet noget lort. Og så tænkte jeg at jeg skulle vente i lang tid fordi jeg skulle lære af min straf. Og så nu vil jeg gerne have unbanne fordi nu syntes jeg at jeg har lært af min fejl. Og at jeg skal have en chance til at rette op på det. Og at hver dag næsten vis jeg ik skulle noget så spillede jeg på stavox fordi jeg syntes det var mega mega god server. Og spille sammen med alle mine venner og raid folk og have gode rp minder. Og det har jeg jo ik mere fordi at jeg har været så dum at lave sådan en stor fejl. Og jeg SVÆRGER at hvis jeg får unbanne vil jeg tage det mere seriøst og så lave noget god rp. Fordi det kan jeg nemlig godt lide. og elskede bare rpen inde på servern jeres events og det hele, det var bare lige mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.