Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] SmedeN Mod Ansøgning


SmedeN

Recommended Posts

Ingame navn: Claus Hansen AK81


SteamID: STEAM_0:0:38435609


IRL Navn: 

  • Nikolaj 


Alder: 

  • 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja men det er nogle år siden xD men er klar på at lære det igen.

Var Admin på en halv stor gmod server som hed Trixecrew og 2 serverer på Css 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

I skal vælge mig som mod fordi.

Jeg Holder Altid reglerne og Aldrig Admin abuser. Jeg holder ikke med personer i admin case selvom jeg kender dem da det ville være unfair for den anden person og jeg vil altid sørger for at hører begge sider af historien før jeg tager den endelige beslutning. Jeg har mere end 700+ timer i Darkrp og 100+ af dem er inde på stavox. Når der er admin cases vil jeg tag dem så ofte jeg kan og få løst de problemer der er så alle kan nyde deres gameplay på en ordenlig måde og få mest rp ud af det.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej dvs men er meget lærenem og er altid åben for at lærer nye ting.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg bruger altid min mikrofon ingame da det giver mere rp i forhold til man skriver. og jeg sidder altid på ts3 så man kan kontakte mig.

Jeg kan Snakke Dansk, Engelsk, En smule Tysk.

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Altså Jeg er på hverdag da jeg har taget et sabbatår væk fra skole og har derfor mulighed for at være på hele dagen. Jeg kan være på alle hverdage og stortset alle weekender da jeg nogen gange tager med mine forældrer i sommerhus.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg er en rolig person som elsker at hjælpe og lærer nye mennesker at kende. Jeg elsker at Spille og bygge computer og har brugt mange timer på gaming da jeg brænder for det.

Efter mit sappetår går jeg efter min drøm om at blive IT-supporter da jeg brænder for at Bygge og hjælpe folk med deres problemer. 

 

Mvh Claus Hansen Ak81

Nikolaj <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.