Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff App --- By Son Gohan


Son Gohan

Recommended Posts

Ingame navn: Vildfred

 

SteamID: STEAM_0:1:62789254

 

IRL Navn: Malthe

 

Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, inde på en meget stor server: Essential Game Play. Og nogle andre små nogle. Og jeg har også bare haft det sjovt, med nogle commands.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

 

1: Fordi jeg har ret meget af faring med det.

 

2: Jeg kan godt lide, at snakke med folk.

 

3: Jeg er ikke på nogens side.

 

4: Jeg er meget sød, ved folk "nohomo".

 

5: Jeg gør hvad jeg skal gøre.

 

6: Jeg abuser ikke.

 

7: Jeg kan reglerne.

 

8: Jeg kan de fleste commands.

 

9: Jeg tager tingene roligt.

 

10: Jeg elsker Stavox.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har erfaring med det.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:  Jeg kan skrive og snakke dansk flydende, og jeg er fra Danmark, og jeg kan bruge min mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på, det meste af dagen, alle dage udover hvis jeg nu skal, til fødselsdag eller noget:).

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Nej ikke rigtigt.

 

Jeg ved godt at jeg ikke har skrevet så meget men det er fordi jeg virkelig ikke har nogen ide om hvad jeg mere kunne skrive sry for that.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

Bryder mig ikke rigtig om dig.

Du kan virkelig være irraterne.

Og måske lidt for kort ansøgning.

Ellers god ansøgning.

 

23 hours ago, Son Gohan said:

Jeg er meget sød, ved folk "nohomo".

Bare fordi man er sød mod folk betyder det ikke at man er homo ;D

-Mvh Mic

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.