Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mr Flap Staff Ansøgninger


markrgamer123

Recommended Posts

Ingame navn: Mr Flap
SteamID: STEAM_0:0:59140646
IRL Navn: Mark Ringtved Nielsen
Alder: 15½
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på alkoholet og detriks i garrysmod
men jeg har også været det i minecraft på UGGAMES og det er jeg i nu
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Ser du mig så er jeg en person som gør alt for at blive det some jeg vil være fx. jeg vil være web developer jeg skal læse i 12 år efter skolen
jeg er en der er god med mennesker. Jeg har 4 brødre hvor 3 er handicappet som i så ser skal de have en mængde kærlighed og omsorg
det derfor jeg er en der kan bruges i mange situationer

er bare en der godt kan lige at være sammen med andere
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja og har god erfaring med det 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan dansk, tysk, engelsk, svensk og norsk vis det bare står i chatten hvor jeg kan læse det.

jeg har også en mic som er god som ofte blive brugt men tegnsætning er ikke min stærkeste side
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 15:45 - 22:30 og nej ikke kun i weekenden
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg kan HTML, CSS, PHP, JS og XTML. jeg går hurtig til alting det er også derfor at denne tekst er komprimeret
jeg vil også programmere ting til serveren vis det skal være det.
Jeg sælger også hjemmesider i min fritid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.