Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request : Uglen


Madsldr

Recommended Posts

Dit in-game navn: Madldr

 

Spillerens in-game navn: Uglen

 

Dit SteamID: STEAM_0:0:190570809

 

Spillerens SteamID: STEAM_0:0:232816749

 

Tidspunkt for hændelse: 08.35

 

Hvilke regler er blevet brudt: 1.4

 

Hvad skete der:  Den her person med navnet Uglen vælger som det første at komme hen og sige til mig at jeg ik må skifte job fra. Borger til Tyv for at kunne samle et våben op derfor kalder han mig for regel bryder. Men det pointen er med den er Ban Request er at jeg kommer i fængsel for ik at have license også prøver jeg at flygte men da jeg kommer ind igennem dørende prøver den ene af dem at. Arreste mig som derfor giver mig ret til at skyde dem jeg får den begge hvor de så siger det er RDM lige efter jeg kommer ud Kommer ham den ene hen til mig igen og siger hvad så din regel bryder hvor han RDM"R mig.

 

Beviser: https://medal.tv/clips/28749727/d13374TnQldq

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Madsldr

 

Jeg kan godt se at det jo selvfølgelig ikke den rigtige måde han håndtere det på her, da han er politibetjent, men du skal jo heller ikke kalde ham retarderet fordi at han siger at han mener det som du har gjort har været imod reglerne.

 

Jeg vil tage en snak med ham ingame når muligheden viser sig og derefter give ham en passende straf.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.