Hop til indhold
Stavox

[Solved] Rae Piste - RDM


Recommended Posts

Dit in-game navn: Peter Popcorn
Spillerens in-game navn: Rae Piste
Dit SteamID: STEAM_0:0:55920339
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:97289782
Tidspunkt for hændelse: kl 5:02
Hvilke regler er blevet brudt: 1.4
Hvad skete der: mens jeg er borgmester er der en person ved navn Bob Marlie der prøver at kidnappe mig. istedet for at følge med, vælge jeg at forsvarer mig selv med den USP som er blevet udgivet af staten
da jeg så skyder efter min kidnapper (som har sigtet våben på mig), vælger Rae Piste at hjælpe sin ven, selvom han ikke er en del af kidnapningen, og ender så med at dræbe mig. så han skyder mig uden nogen gyldig grund. 
Beviser: https://medal.tv/clips/28739783/d1337YM8mk5T
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Peter Popcorn

 

I dit klip kan jeg kan ikke lige umiddelbart se nogen kidnap eller kidnapjoin handling. Havde Bob Marlie startet et kidnap? Hvis han havde, har du så et klip som går langt nok tilbage til at se det? Som det ser ud lige nu, kan jeg ikke udelukke idéen om at Rae Piste bare har været en del af en kidnap handling som var startet før begyndelsen af dit klip.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.