Hop til indhold
Stavox

[Afslået] DanseManse AK81 Officer


DanseManse

Recommended Posts

Ingame navn: 

DanseManse AK81 Officer
SteamID: 

STEAM_0:1:65257658
IRL Navn: 

Dannie Bertelsen
Alder: 

16 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

nej det har jeg ikke dsv fordi det har jeg ikke tænkt på andre server at blive staff der inde men på Stavox der kan jeg se at staff har det godt med hinanden og det community fordi jeg ser det som en anden familie man har på nettet og det kunne være så fedt at være med i.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

i skal vælge mig som moderator fordi når jeg er inde omkring klokken 03:00 så er der ikke nogle admins på for der er altid nogle fra andre lande som ikke kan dansk og de laver så mass rdm eller proppusher for at dræbe andre spiller mens spilleren/spiller kører i bil og lige en anden ting så ville jeg godt sige at jeg elsker at hjælpe folk jeg tror ikke at jeg har noget imod vis mit rp skal stoppe fordi der kommer en admincase tror bare at man skal være vant til det.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ja lidt men jeg kan altid få hjælp af andre staffs vis jeg ikke lige kan huske hvad den kommandoen hedder eller hvordan jeg bruger den der kan jeg spørge andre staffs om.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

ja jeg bruger min mic som hedder blue snow ball , den bruger jeg altid.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

jeg er på servereen meget fordi vi har sommerferie og fordi mig og min familie ikke skal på ferie derfor spiller jeg rigtig meget der inde til klokken 4/5 tiden om morgen. også kunne det være fedt vis jeg var staff så kunne jeg perm ban folk som laver mass rdm og andre ting som proppush.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

jeg hedder Dannie og efter sommerferien skal jeg starte i 10 klasse. Det jeg godt kan lide at lave i min fritid at jeg spiller meget computer og jeg kan godt lide at spille fodboldt med min venner nogle gangen det er ikke så tit at vi spille fodboldt, jeg elsker at hjælpe mine venner og veninde med de problemer de har, jeg tænker når folk sviner mig til at jeg ignorer dem eller bare gå væk fra den vis det er en besked jeg få så blokerer jeg personen.

 

Mvh. Dannie Bertelsen

`DanseManse AK81 Officer`

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.