Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Haider


Drake aka. Haidar

Recommended Posts

Ingame navn: Haider Aldelfi

SteamID: STEAM_0:1:55367358

IRL Navn: Haider

Alder: 14 år gammel. (03/04/2002)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har spillet inde på serveren, frag-gaming som nu er lukket ned, og også inde på en server som hed, xenon-gaming. Frag-gaming og Xenon-Gaming havde samme ejer, men de er lukket ned nu.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

I skal vælge mig fremfor alle andre, fordi jeg er let forstående og så er jeg god til at holde hovedet koldt i stressede situationer. Og så vil jeg gøre mit allerbedste for den gode tone! Jeg syntes også selv, at jeg er god til at tage mine ting til mig, og gøre mit allerbedste på at udføre dem så godt som muligt, og fordi at jeg selv føler, jeg foretager mig nogle rigtige valg, og fordi jeg føler mig moden, selvom jeg kun er 14 år gammel.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg bliver nød til at være være ærlig, men det kan jeg ikke huske hvad er. Men jeg vil gætte det er noget med !menu at gøre, ikke helt sikker.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg er født, og opvokset i Danmark. Jeg snakker sproget flydende og jeg bruger min mikrofon ofte, da det er skide sjovt at snakke med folk. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg vil skyde at det er efter klokken 5-6 stykker, men ellers lige når jeg har tid. Og ja jeg har mulighed for at være på i weekenden.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Ikke andet end jeg håber i har nydt at læse min ansøgning.

 

Mvh. Haider

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.