Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøning - DanielBC28


Danielbc28

Recommended Posts

Ingame navn: DanielBC28


SteamID:  STEAM_0:0:139065980


IRL Navn: Daniel


Alder: 13 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har tidligere været admin Zypress i over et år, og admin på Zarp i også over et årstid. Udover det så har jeg også været admin og moderator på diverse roblox og minecraft servere, jeg har også været admin på ARGaming indtil at den lukkede hvor jeg også hjalp til med at vedligeholde deres forums.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig som moderator fordi jeg vil gøre serveren bedre og har stor erfaring med at være tidligere staff medlem, derudover så er jeg også meget aktiv, entusiastisk og føler jeg har en masse at byde ind med.  Jeg føler også jeg er god til at håndtere situationer selvom jeg er stresset. Jeg holder et godt overblik og laver ikke nogle beslutninger med mindre jeg selv føler at jeg kan stå inde for det og stå til ansvar for det. Jeg ser rollen for en moderator som en chance for at kunne hjælpe til i serveren og kunne sørge for at reglerne bliver overholdt og indført så de resterende spillere har mulighed for at få den gode spil oplevelse serveren tilbedere. Jeg er også godt klar over at alle spillere ikke er nemme at håndtere nogle er bare ude på at lave ballade og det er ikke altid nemt at tale folk til fornuft, hvis jeg står i en situtation hvor jeg ikke selv kan styre det så vil jeg selvfølgeligt kontakte et højere ranked staff medlem. Mit mål er selvfølgeligt når jeg har fået mere erfaring som mod at kunne opnå en højere stilling så jeg har endnu bedre mulighed for at hjælpe til.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har kendskab med diverse admin systemer både ULX men også andre mindre brugte systemer, jeg føler mig 100% tryg i at bruge dem og har heller ikke noget problem i at hjælpe andre med at bruge det.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker og skriver flydende Dansk, og snakker også lidt Engelsk.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være online hver dag stort set ihvertfald et par timer.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ikke andet end at i selvfølgeligt er velkommen til at kontakte mig på steam hvis i har nogle yderligere spørgsmål

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.