Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Bobs BD


Dominic

Recommended Posts

HIngame navn:

Bobs BD

 

Steam id:

STEAM_0:1:67815223

 

Irl navn:

Dominic jensen

 

Alder:

Jeg er 13 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, meget faktisk. Jeg har/er også (været) adminstrator på mange servere, jeg har altid holdt min pligt

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

I skal vælge mig som moderator fordi jeg er meget erfaren af min alder, og fordi jeg lytter altid. Jeg er mere kvalificeret end de andre, pga Jeg er/har (været) Adminstrator på mange server både på steamcommunity og andre.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, men det skal lige blive opfrisket lidt .:) 

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg Snakker og skriver dansk flydende. Da jeg går meget op i min skole og lektier :/;) , Jeg bruger ALTID mikrofon da det er den nemmeste måde at kommunikere med folk på, men jeg bruger ikk mikrofon hvis man står i en stor mængde af mennesker, fordi folk kan ikk høre en.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg er på 20/7, Jeg har mulighed for at være på alle tidspunkter, (medmindre jeg er på ferie). :) 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg kan blive stresset hvis alle mulige står og snakker på en gang.

 

Med venligst hilsen

Dominic Jensen

Bobs BD

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.