Hop til indhold
Stavox

[Solved] sqdasq.™


El Capitan

Recommended Posts

Dit in-game navn: Kiwi Z 

Spillerens in-game navn: sqdasq.™

Dit SteamID: STEAM_0:0:90526161

Spillerens SteamID:  STEAM_0:0:423644460

Tidspunkt for hændelse: 20:30 

Hvilke regler er blevet brudt: starter mug fra en bil. giver mig 10 sekunder. kræver 10k

Hvad skete der: det starter med jeg skal til at sætte en base, så kommer der en sort bil over til mig, jeg siger hva så, Jeg kan se han skriver mug fra en bil, men handler ikke ud fra det. Efter det hopper han ud, begynder at sige giv mig 10k eller du dør, så siger han. Der er gået 10sekunder, så skyder han mig. Jeg caller en case, der var online staff på dette tidspunkt, men ikke til rådighed, det er derfor jeg laver en ban req 

Beviser: 


man skal lyt lidt godt efter, for at høre hvad han siger, pga min mic siger en underlig lyd

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.