Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Akv


Akv

Recommended Posts

Ingame navn:
Akv

SteamID:
STEAM_0:1:45898033

IRL Navn:

Andreas

Alder:

16
_______________________________________________________________________________________________________________

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har været tidligere Head-admin på ZreakDK, hvor herefter Zreak var nødsagede til at lukke af uforklarelige årsager. Herefter blev jeg ejer af Etrix i 3 måneder, hvor den så herefter også måtte lukke på grund af manglende interesse fra den anden ejer. Så har jeg været mod på forskellige mindre servere....

 

 

_______________________________________________________________________________________________________________



Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg mener, i skal vælge mig fordi

  •          Jeg har en mening til alt, og vil have at situationer som kan være hektiske skal løses på en ordenlig måde.... Hvis dette så slår fejl er jeg altid klar til pressede situationer, hvor jeg har erfaringen til at kunne forklare og tale med modparten om hvordan det kan løses uden for meget negativitet...
     
  •         Hvis jeg ikke ved hvad der har forgået, forholder jeg mig neutral og beslutter ud fra sund fornuft og det mest retfærdige for begge parter.
     
  •         Jeg har mere end 800 timers erfaring med Darkrp, hvoraf mange af timerne er spillet på Stavox gennem en længere periode.
     
  •          Det værste er at der er massere af administrative personer på en server, men alle spiller RP. Så derfor prioritere jeg staff jobbet højere end RP.
     
  •          Jeg har været med til at administrere opsætning af dedikeret servere til brug til gameservers hvori gmod servere bestod i sortimentet... Firmaet var daværende TrixiaHosting som nu ejes af en anden.
     
  •      Ikke nok med det synes jeg staff arbejdet tiltider er sjovere end RP. Det er rart lige at kunne tage en pause fra RP og hjælpe folk.


____________________________________________________________________________________________________________
 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, som sagt har jeg tonsvis erfaring med staff jobbet og opsætning af servere. ULX er jo et must have :D

 

_______________________________________________________________________________________________________________

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg kan uden problemer snakke, og skrive dansk uden det mindste problem. Mikrofonen er altid tændt.... Ellers er det forfærdeligt at spille Darkrp.

 

_______________________________________________________________________________________________________________


 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på fra klokken 18-23 mandag til fredag i de fleste uger. I weekenderne har jeg oceaner vis af tid, så der er det jo lige før jeg kan være på 24/7... Men lidt søvn skal der jo til for at hænge sammen :D

 

_______________________________________________________________________________________________________________

 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

  Jeg føler jeg er kommet godt omkring de mest relevante områder. Så har ikke yderligere at tilføje

:D

 

 

 

Med venlig hilsen

 

Andreas ”Akv”

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.