Hop til indhold
Stavox

Custom bil


Kaj K

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
På 05/06/2020 den 8:41 PM , Kaistar skrev:

Hvis du vil have en legende indenfor bilfællesskabet vil jeg forslå https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=162742971&searchtext=Koenigsegg (der er desværre ikke en CCR)

 

Havde selv overvejet at sælge mine biler og købe den. Men den addon jeg downloadede der buggede bilen hele tiden (den hoppede lidt når den kørte)

Så fandt jeg Agera RS som blev afvist af dynn pga. Den var for tæt op af vitos agera 😞

 

Link til kommentar
13 minutter siden, VaffelVictor skrev:

Havde selv overvejet at sælge mine biler og købe den. Men den addon jeg downloadede der buggede bilen hele tiden (den hoppede lidt når den kørte)

Så fandt jeg Agera RS som blev afvist af dynn pga. Den var for tæt op af vitos agera 😞

 

Haha. Så må du jo tage en Regera eller hvis der er lavet en så endda en Gemera.

Link til kommentar
2 timer siden, Kaistar skrev:

Haha. Så må du jo tage en Regera eller hvis der er lavet en så endda en Gemera.

Sjovt du nævner regera. den havde jeg også kigget på men den lyder som en bil der sidder fast på 40 km/t i en acceleration

 

27 minutter siden, Monada skrev:

jeg vil gerne vide hvordan i får råd til dem. Der er kommet flere custom biler, end jeg havde regnet med siden jeg var banned. Har i købt dem for irl penge? Og hvor meget?

 

Du gør en af disse ting: 
weed, meth, printere håber det hjalp xD

 

Link til kommentar
5 timer siden, VaffelVictor skrev:

Sjovt du nævner regera. den havde jeg også kigget på men den lyder som en bil der sidder fast på 40 km/t i en acceleration

 

 

Du gør en af disse ting: 
weed, meth, printere håber det hjalp xD

 

koster en custom bil ikke 200 mio? 

Link til kommentar
18 minutter siden, Monada skrev:

koster en custom bil ikke 200 mio? 

Kan godt være, men prisen skrifter altid efter hvor mange custombiler der bliver købt. Hvis de bliver købt hver dag så går den meget op, men hvis de ikke købes så falder prisen hvor mindstepris er 100 mil hvis jeg husker rigtigt.

Link til kommentar
På 28/06/2020 den 7:15 PM , Kaistar skrev:

Kan godt være, men prisen skrifter altid efter hvor mange custombiler der bliver købt. Hvis de bliver købt hver dag så går den meget op, men hvis de ikke købes så falder prisen hvor mindstepris er 100 mil hvis jeg husker rigtigt.

Lige nu er den 130 mil. 

Link til kommentar

jeg kan huske dengang der var gambling. jeg havde e2er oppe, og jeg havde tjent en masse. og begyndte at tænke, så er der snart custom bil.

jeg havde faktisk "kun" 60 millioner der. men altså, det steg hurtigt.

jeg kiggede sammen med @MRGreen og vi fandt godt nok nogle fede biler.

dagen efter havde jeg lige pludselig 400 millioner. men mandag finder jeg ud af at der har været duping, pengene blev frosset og jeg finder sammen med ledelsen ud af, at alle pengene skulle slettes.

men det vel fair nok, ud af de 400 millioner var måske 90 af dem ikke dupede gætter jeg på. men det fair nok, der var så meget frustration at det ikke var til at blive diskuteret om.

 

men altså tænk dig godt om, det er mange penge du bruger på sådan en bil, om det er ingame eller rigtige penge. find noget der er godt, og ikke ligner en sko.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.