Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning DEN FLYVENDE GRIS


Flækkern

Recommended Posts

Ingame navn: DEN FLYVENDE GRIS


SteamID: STEAM_0:0:99131557


IRL Navn: Mads 

 
Alder: 13 men bliver 14 til november

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja har været admin på Minecraft servern freakyville, mod på den engelske server mineplex, og staff på Artex men jeg opsagde fordi den blev for dårlig servern og så håbede jeg på at kunne få staff på Stavox.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg er super godt motiveret til at være staff og elsker at gøre ens "arbejde som staff med at man skal løse problemer som jeg elsker :3 og når jeg måske har brudt en regl som jeg ikke gør mere, så sad jeg og kiggede den staff som gjorde sit arbejde og fik bare endnu mere lyst til at blive staff på stavox så nu tog jeg mig sammen til at lave denne her ansøgning. Så jeg har bare den BEDSTE motivation til at blive staff på den bedste server som altid Stavox. Jeg går sefl ud af rp selvom jeg er igang med noget super godt rp vis det skal være det og er klar over at det kommer nok til at ske rigtig mange gange vis jeg blir staff og det har jeg det Fint med.Og jeg er også godt klar over at nogle gange kan folk svine mig til men jeg vil sefl stadig holde en god tone. Så jeg syntes jeg er bedre  Kvalificeret end andre fordi jeg har den store motivation.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Kun !goto og !logs men kan nemt lære svære ting

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Bruger min mic ok tit og er fuld dansk født i Danmark :D 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Har mulighed for at komme på om hverdagen kl15 til kl22 men tirsdag og onsdag kommer jeg på kl 7-22.30 og om weekenden hele tiden  og i sommerferien også hele tid skal ikke på ferie så deett.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg går til badminton og bor i nordjyland/aalborg. er en glad og flink dreng og elsker at arbejde med staff/mod/admin + jeg elsker stavox som en sinsyg 

 

Hilsen DEN FLYVENDE GRIS

 

 

HÅBER JEG BLVER STAFF! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.