Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderator og Admin Ansøgning


Ziipen

Recommended Posts

Ingame navn: Ziipen
SteamID: 
IRL Navn: Peter
Alder: 14
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi jeg har virklig meget affaring med fx. at få "små" børn til at tige stille (Det ville sige at jeg lige siger HEY! Så stopper festen og lige tar en snak med dem der er blivet uvenner :)
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja :) Jeg har selv arbejdet med "ULX kommandoerne som fx. ban slay kick osv.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja. Jeg er fuld dansker (Fuld.. Haha!)
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Ifølge mig er jeg en reglrytter, det ville sige at jeg Følger reglerne og respektere folk. Jeg respektere alle! også børn på fx 10 år. Hvis nu der kom en 10årig knægt og siger "Må jeg få admin så jeg kan prale for mine venner som hedder kurt og ilsa?" Så vil jeg sel
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Jeg ar arbejdet på en del gmod (darkrp) med følte mig ikke til rette der. De havede midre fordele end jer :)
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg har en lille ting med at min stemme først går i overgang når jeg er 16/17 år ellers så hedder Peter, jeg er 14 år gammel og bor i Roskilde. Jeg er en meget frisk dreng. Jeg bruger det meste af min fritid på at game. Jeg bruger en del af min tid på jeres server Stavox.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Først vil jeg tage ham op på et tag og spørge ham hvorfor han bryder 2 regler. Self-supplier (2.5) og mass RDM (1.3). Derefter vil jeg vælge hans straff, og vis jeg har set ham før og han gider at snakke så vil jeg nok give ham 1-3 ugers ban, men vis han bare kommer ind for at irritere folk og vis jeg aldrig har set ham før og han ikke gider at tale til mig. Så vil jeg give ham perm ban.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Først vil jeg give ham er warning da han bryder fading door regler (3.4) hvor en fadding door skal være åben i 5 sekunder, og vis han så fortsætter så vil jeg jaile ham i 100-200. De folk der døde under raidet, vil jeg tp dem tilbage til raidet og jeg vil give dem deres våben tilbage.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Det er brud på regel 1.1 og skal tages meget seriøst. Hvis man kan høre han er meget ung skal det selvfølgelig tages med et gran salt. Uanset omstændighederne vil en DDOS trussel som regelt resultere i et pban, da det er ude på at skade serveren direkte. En af serverens managere bør også underrettes om truslen.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:  Det er brud på regel 1.1 og skal tages meget seriøst. Hvis man kan høre han er meget ung skal det selvfølgelig tages med et gran salt. Uanset omstændighederne vil en DDOS trussel som regelt resultere i et pban, da det er ude på at skade serveren direkte.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Først ville jeg diskutere om han ville skifte navnet med det samme! nægter han kan vi diskutere om det er et regl brud 1:6. Ellers kan det medføre kick/kort ban.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Man skal spørge om han selv er klar over at han har gjort det, hvorefter han vil få et warn og blive bedt om ikke at gøre det. Hvis han gør det igen er det et kick/kort ban.

MVH

Ziipen/Peter V.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Jan T said:

Har set dig et par gange har dog ingen erfaringer med dig

 

Neutral rep

 

 

-Jan

 Håber du for nogle flere erfaringer af mig. Jeg er lidt ny. Har spillet i alt ca. 150 timer herinde så det var måske lidt dumt jeg ansøgte :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.