Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Jace


scarlet

Recommended Posts

In-game navn: Jace

SteamID: STEAM_0:0:83212566

Alder: 15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? fordi jeg kender loven ind og ud og kan være aktiv, flink og hård på samme tid jeg vil opnå og gør byen et sikker og trygt sted for børn og voksne.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? jeg er online så meget som overhovedet mulig jeg kan ikke siger præcist hvor meget jeg er online men hvis jeg skulle komme med et bud så er det nok omkring ca.  hvertfald et par timer og helt op til 5 hvis ikke mere.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? det er at gøre byen meget mere sikker end den er nu jeg vil bruge alle mine krafter på at gøre byen meget mere sikker end den er nu kost det hvad det vil.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? aktiv, flink og hård, kan godt tage lidt gas, osv.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: nej ikke rigtig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.