Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning BjørneFar


Recommended Posts

Ingame navn: BjørneFar

 

SteamID: STEAM_0:0:156508933

 

IRL fornavn: Oliver 

 

Alder: 14 år snart 15

 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:

 

Ja jeg har nogle erfaringer med administrative jobs. Nogle på FiveM // stor community 

 

NightLifeRP - 

AverageNetwork 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

I skal vælge mig fordi at jeg er en fast spiller, som har spillet på Stavox siden 2018. Jeg bruger næsten alt min fritid på at sidde og spille på Stavox, hvilket også giver et godt valg for at vælge en aktiv staff. Alle spillere bryder til tider regler, og det kan jeg heller ikke gå helt fri for. I øjeblikket øver jeg mig rigtigt meget med ikke at bryde nogle af serverens regler, som går rigtigt godt. Dog kan jeg nogle gange komme til at lave en fejl. I forhold til mange andre spillere har jeg 400 timer på Stavox, så jeg kender serveren ud og ind. Trofast spiller som altid vil gøre hvad han bliver bedt om. Jeg er lidt ung i alderen af 14 år,"er snart 15" men håber at folk vil acceptere det. Ifølge mig selv er jeg moden i forskel til min alder. Jeg vil sige at jeg er kommet til det punkt, hvor jeg tænker jeg er klar til at tage en større magt end normale spillere. Jeg elsker at hjælpe folk, og derfor har jeg også stor interesse i at hjælpe folk med deres RP.

 

Jeg vil prøve at beskrive hvordan jeg vil tage en case:

 

John er blevet skudt af Emil hvorefter John kalder admin for RDM. Jeg kommer hen til John og spørger hvad det skete. John svare så "Jamen, Emil kom bare løbende over til mig, og skød mig fordi jeg var åbenbart rigtig dum!". Jeg teleportere så hen til Emil, og spørger hvad hans side af historien er. Emil siger så "Han truede mig i pistol butikken med at dræbe mig. Jeg købte så et våben og skød ham.". Jeg teleportere så tilbage til John, og forklare ham at Emil altså ikke har gjort noget forkert, og derefter afslutter casen.

 

 

Ole blev kørt ned på fortovet af Benny. Ole kalder admin for CDM, hvor jeg kommer hen, og spørger hvor han stod. Ole svare han stod på fortovet, og jeg ser hans scene da han døde. Benny er gået ud af serveren, og derfor kan jeg ikke teleportere til Benny, og fortælle han får carban. Jeg bringer Ole, og returnere hans ting. Jeg så finder Bennys SteamID i logs, og skriver '!carban' hvor jeg indsætter hans SteamID, og giver ham 15 minutters carban for med grunden: "CDM på fortovet".

 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har ikke det helt store erfaring inden for ULX, men jeg kan de fleste kommandoer. Dog kender jeg udmærke godt ULX, men lidt mere erfaring skader skam ikke.

 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg kan udmærke formulere mig så alle kan forstå det med lidt ekstra ord. Mundtligt er det egentligt det samme, ekstra ord og så er den på plads. Jeg bruger altid min mikrofon, og det er nogle okay mikrofoner. Har i brug for jeg forbedre min mikrofoner er det ingen problem.

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Som mange andre går jeg i folkeskole. Jeg bor 3 forskellige steder, da min mor og far er skilt.

 

Jeg er mulighed for at komme på alle ugens dage. Om weekenden har jeg mulighed for at spille til klokken 3 om natten, og senere for dens sag skyld.

 

I alt er jeg sådan cirka på 130 timer på 2 uger (Steam-data).

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Som mange nok ved har jeg været lidt af en bandit. Med tre fulde sidder af lort man har lavet, er det ekstra svært at komme ind i staff-teamet. Hvis man ser på de nye regler jeg har brudt er det cirka hvert anden uge jeg kommer til at bryde en regel. Dette bliver dog kun forbedret hver eneste gang jeg bryder en regel.

 

Og jeg ved godt jeg har fået perm engang men man siger det er datid og man har ændret sig MEGET

og ved godt min straf historik ikke er den pæneste

 

 

 

Ellers vil jeg bare sige tusind tak for i læste min ansøgning, og håber i staff vil overveje mig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.