Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


bune

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:459675753

Hvorfor skal du unbannes:  fordi jeg ikke vidst hvad det betød sagde på discord men 5 4 venner hvor en af dem sagde : hey bune hvis du skriver det har før du 100k jeg sagde jo hvad er det jeg skal skrive jeg ville jo godt har 100k da han sagde det vidste jeg ikke helt hvad det var men kun jo godt se at det nok ikke var godt men skrev det hurtig men vidste godt at den ikke var helt god efter det gik der 30 sec til 20 for der kom en  admin da han kom vist jeg godt at jeg var ude og skide han tog mig og sagde ved du godt hvad du har sagt så sagde jeg ja men ved ikke helt hvad det betyder  så sagde han at jeg fik ban så sagde jeg ikke rigtig noget : men mine venner og mig havde det sjovt men jeg fortryder det jeg gjorde og kan godt se det  er dumt nu og ville ikke gøre det igen jeg er begyndt at spil maget på server igen har 500 timer på gmod og der er næsten kun jeres server 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, @bune.

 

Det glæder mig at høre du vil ind på serveren og spille. Men jeg er ikke særlig glad for at du laver en unban ansøgning lige efter du blev bannet, som jeg ikke er særlig fan af.

 

Starten:

Det starter med at folk begyndet at trash talk hinanden  i "OOC chat" hvor mig @Tjulle og andre staff har givet advarsel til. Vi begynde så at kick nogle af dem som ikke kunne opfør sig ordenligt. Efter lang tid så kom @bune og skrev at Zacors skrev at @Nickolai_P havet "gorila læber" Allerede der så går man fuld ud grænsen til permban. Fordi det er mobbning og vi har givet advarsel til folk. Jeg får så afvide af @Tjulle + tænkte det samme selv. At jeg skulle tage fat i dig og give dig ban. Jeg syntes i allerhøjeste grad at du ikke skal have unban og du bliver nød til at forstå det med at hvis nogle af dine venner lokker dig til noget dum går det ud over dig + @Nickolai_P. Hvis du følger at dinne venner siger noget du skal men du følger det ikke føles rigtigt. Så lad vær.

Beviser:
956d7860e211043b579ba0429732b67b.png

 

Jeg skal nok kigge på det og tage en snak med @Mikk. God dag.
//ItsSokke

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.