Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban request


AvisZito

Recommended Posts

In-game navn:Gaben
SteamID:STEAM_0:0:30464222
Ban Reason:Admins lavede åbenbart en afstemming om at banne mig ved ikke hvorfor har ikke været inde i ca. 2 dage så kommer min ven og siger jeg har fået permban 
Hvem har banned dig?: Jan t tror jeg så ikke helt 
Hvorfor skal du unbannes?: Fordi jeg ser mit ban meget unfair og ser ikke nogen grund til det da jeg ikke ved hvad jeg har gjort galt jeg har brugt meget tid på stavox og syntes det er en fed server så jeg syntes jo der er rimelig træls at få permban når jeg har brugt så meget tid og penge på serveren håber jeg kan få unban det ville være lækkert men det må admins afgøre

Link til kommentar
Del på andre sites

Ville self ændre mit sprog og min attitude(sorry hvis det er stavet forkert) og nok min måde at reagere på self skal jeg snakke ordenligt og opføre mig ordenligt som jeg vil prøve på men jeg bliver læt sur når folk sviner mig til men skal prøve mit bedste

Link til kommentar
Del på andre sites

Istedet for at du altid regere på den måde, skal du til gengæld tænke dig lidt om og anmelde dem istedet for at selv begynde at bryde reglerne, angående dit unban vil jeg ikke vælge at bestemme, men dog vil jeg snakke med John og DyNATO om det senere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.