Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Ansøgning om Unban


Mondeo

Recommended Posts

SteamID 

STEAM_0:1:207570461 

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Halløjsa. 

Det er nu næsten 9 måneder siden at jeg blev banned. Jeg fortrud det fra dag 4 af. Det var virkelig en dum ting, og jeg skrev også med en anden der lige var blevet banned om det. Han ville søge unban efter 6 måneder, som jeg også skulle have haft gjort. I stedet for at spørge og spørge, og spilde tid. Hvilket jeg har undgået i år.  

Jeg fortryder virkelig mine gerninger, og som i kan se på alle de måder jeg har prøvet at søge om unban på, håber jeg, at i forstår. Det var en virkelig dum ting jeg gjorde, og det vil aldrig ske igen. Inden jeg fik ban, fik jeg heldigvis undskyldt til personen det gik ud over. Desuden gav jeg ham også en bil og nogle penge ingame. Han tog det fint, og jeg kom nærmere på lige fod med ham. Han syntes stadig ikke om hvad der var sket, men jeg kunne også selv se, at det var over grænsen. 

Jeg har altid haft nydt min tid på stavox. Da jeg var staff, kunne jeg lide det. Lige pludselig tog jeg valget om at sige op, og så gik det ellers ned af bakke. Det har slet ik været meningen, at blive så toxic, og være så tarvelig imod samtlige spillere. 

Jeg kan love aldrig at gøre sådan noget inde på serveren igen. 
 

Men, jeg håber virkelig at jeg kan få en chance til! Og få lov, til at spille på stavox igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.