Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Fejl fik mig ban


Kag3

Recommended Posts

Det skete var at jeg havde parkeret min bil på en parkeringplads hvor man også kan spawne andre biler. Jeg går længere ned ad gaden og ser at min bil holder næsten indeni en anden bil. Regner selvfølgelig ikke at det er min bil så derfor bruger jeg mit psysicsgun eller hvad det nu hedder. Til min store forbavselse er det så min bil og kommer til at ramme postbilen. Derefter logger jeg ud da jeg mangler diverese kontent inde på jeres server og jeg regner med at relogge ville hjælpe hvilket det så ikke gør. Får forklaret en admin hvordan det hele var og han sagde at det var dumt det med psysics gun og forklarer det med min bil skulle jeg bare have sagt til en admin. Jeg fik 3 sekunders ban og spørger nu endnu en gang om et unban da jeg syntes at jeg ikke rigtigt fik en chance for at give det hele en chance da det var ren og skær en fejl og ikke helt fair. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.