Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admin bliver pigesur :shrug:


Le Adam

Recommended Posts

Dit ingame navn: Le adam
Staff ingame navn: Matti 
Dit SteamID: STEAM_0:0:54146110
Staff SteamID: STEAM_0:1:420168501
Forklar situationen: jeg sad på evo og skulle spørge en admin om noget og så kommer Matti og tager min case som jeg har noget imod af personlige grunde så jeg siger at mit staff call var lige meget ( ved godt man ikke må spile staffs tid men skal ikke snakke med matti ) så sker det igen og jeg bliver jailede som jeg godt kan se hvorfor fordi jeg spildt hans tid, så skriver jeg i ooc fordi jeg havde lyst '' Tror komune medabejderen blev pige sur :shrug: '' hvor jeg efterfølgene bliver muted med det samme som jeg ikke forstår for 2 dage siden var det okay at kalde folk bøsser og niggers i ooc af br1zzle som jeg også lavede klage over men beetle syntes det var okay, 😄 ligger i det her opslag i kan også se billedere af hvad der skete selvom jeg også ligger chat logs længere nede 



Bevis

unknown.png

Men for 2 dage siden var det her okay unknown.png

 

unknown.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du ikke vil have at Matti skal tage din case, må du simpelthen bare lade vær med at kalde case, når han er inde. Kan ikke se hvorfor det skal være et problem.

Det er ikke okay det Br1zzle skriver i chatten, det skal jeg nok tage hånd om i den anden staff klage.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.