Hop til indhold
Stavox

[Solved] Demote abuse/jobabuse


Eckert

Recommended Posts

Stødende Navn

Krukke

https://steamcommunity.com/profiles/76561198799577116/

 

STEAM_0:0:92213115

01:30 cirka har ikke præcis tidspunkt, da mit spil valgte at crashe..

En spiller går fra tyv>betjent>indsatsleder for herefter at demote mig.  

Jeg spørg udelukkende ham op til flere gange hvad grunden var for dette, men det kunne han ikke svare på. Lad mig lige prøve at sætte jer ind i situationen optil alt det her var der et raid hvor min ven og jeg kommer kørende forbi vores base der bliver raidet. Vi har ikke noget at skjule så vi vil bare vende, men så begynder raiders'ne at beskyde os, uden påbud om at forlade stedet. Det jeg hentyder til at det kan være hvem som helst de bare ville have skudt på, derfor en lille (rdm) men det er ikke hovedemnet. Vi begynder herefter at spørge indtil hvorfor de bare skød os men de kan ikke komme med en god besvarelse. Herefter kommer vi til main subject hvor vi så køre ud på et rp "rutine tur" for at tjekke miljøet, men herefter kommer vi så forbi personernes base. Nu laver vi så vores politi arbejde og ser om der er noget ulovligt. Nu møder vi så 4 bevæbnede (samme personer) der er truende, som vi nok kan opfatte så er de klar til skudveksling. Så vi vælger at trække os tilbage og indføre indgrebet på et mere passende tidspunkt. 2-5 min senere bliver jeg så demoted af "krukke" af ren og skær troll og bryder rp.

Bevis: tror I kan tjekke log eller lignende, ellers har jeg et screen på ooc chat hvor der står hvorfor..

Mvh Mikkel/Stødende Navn

 

unknown.png.0f82eb1454014ff8a8aa47e3b698e7f5.png

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.